Μοντελοποίηση αύξησης απόκρισης στην προώθηση προϊόντων
Σοφιανόπουλος, Κώστας
Οι επαγγελματίες του marketing προσπαθούν να διαχειριστούν τη μετακίνηση των πελατών σε ανταγωνιστές. Η μεγάλη πλειονότητα επικεντρώνεται στην προσθήκη νέων πελατών και όχι τη διατήρηση των υφιστάμενων. Αλλά σε ένα οικονομικό περιβάλλον όπου η ανάπτυξη είναι αργή, τα προγράμματα διατήρησης πελατών αποκτούν μεγαλύτερη σημασία.Τα παραδοσιακά μοντέλα απόκρισης έχουν βελτιστοποιηθεί ώστε να αναζητούν άτομα που θα ανταποκριθούν σε μια marketing ενέργεια και ως εκ τούτου δεν είναι ιδιαίτερα αποδοτικά. Από την άλλη, τα Uplift μοντέλα έχουν βελτιστοποιηθεί για να βρίσκουν τα άτομα που θα ανταποκριθούν εξαιτίας της ενέργειας, με αποτέλεσμα τα χρήματα που ξοδεύονται σε μια ενέργεια να αφορούν αυτούς και μόνο.