Περιβαλλοντικές πρακτικές και ικανοποίηση πελατών στον τουριστικό τομέα

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)

Περιβαλλοντικές πρακτικές και ικανοποίηση πελατών στον τουριστικό τομέα

Περάκης, Κωνσταντίνος

Η μελέτη εξετάζει την περίπτωση του Βιώσιμου τουρισμού μέσα από την εφαρμογή των κανόνων που επιβάλλουν τα περιβαλλοντικά πιστοποιητικά που δραστηριοποιούνται στον κλάδο και την ικανοποίηση των πελατών από τις πρακτικές αυτές. Στην εργασία εφαρμόζονται τα μοντέλα της Theory of Planned Behavior και του American Customer Satisfactory Index για την διερεύνηση τόσο των κινήτρων που επηρεάζουν την τελική επιλογή του καταναλωτή σε ένα πράσινο ξενοδοχείο αλλά και της αφοσίωσης του πελάτη στις υπηρεσίες της επιχείρησης.

postgraduate_thesis
Μεταπτυχιακή Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

Ηράκλειο
ACSI
TPB
περιβαλλοντικά πιστοποιητικά
Ικανοποίηση πελατών


2016-10-10


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.