Περιβαλλοντικές πρακτικές και ικανοποίηση πελατών στον τουριστικό τομέα

 
This item is provided by the institution :
Harokopio University
Repository :
Library & Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2016 (EN)
Περιβαλλοντικές πρακτικές και ικανοποίηση πελατών στον τουριστικό τομέα

Περάκης, Κωνσταντίνος

Η μελέτη εξετάζει την περίπτωση του Βιώσιμου τουρισμού μέσα από την εφαρμογή των κανόνων που επιβάλλουν τα περιβαλλοντικά πιστοποιητικά που δραστηριοποιούνται στον κλάδο και την ικανοποίηση των πελατών από τις πρακτικές αυτές. Στην εργασία εφαρμόζονται τα μοντέλα της Theory of Planned Behavior και του American Customer Satisfactory Index για την διερεύνηση τόσο των κινήτρων που επηρεάζουν την τελική επιλογή του καταναλωτή σε ένα πράσινο ξενοδοχείο αλλά και της αφοσίωσης του πελάτη στις υπηρεσίες της επιχείρησης.

postgraduate_thesis
Μεταπτυχιακή Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

Ηράκλειο
ACSI
TPB
περιβαλλοντικά πιστοποιητικά
Ικανοποίηση πελατών

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2016-10-10


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)