City branding / μάρκετινγκ της πόλης: η περίπτωση της Θεσσαλονίκης: η ιδιαιτερότητα της ταυτότητάς της, αδυναμίες και προοπτικές

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)
City branding / μάρκετινγκ της πόλης: η περίπτωση της Θεσσαλονίκης: η ιδιαιτερότητα της ταυτότητάς της, αδυναμίες και προοπτικές

Καλαϊτζίδης, Κωνσταντίνος

Ο Χώρος του Μάρκετινγκ των πόλεων στην μορφή που έχει σήμερα είναι ένας σχετικά πρόσφατος χώρος και ως αποτέλεσμα του παραπάνω έχει συγκεντρώσει τα βλέμματα υποστηρικτών και πολέμιων πάνω του.Η παρούσα εργασία θέτει στο επίκεντρο της το χώρο του Μάρκετινγκ των πόλεων με μια διακριτική κριτική ματιά πάνω στην σκληρή ομογενοποίηση των αστικών ταυτοτήτων μέσα από τα παιχνίδια της παγκοσμιοποίησης.Γι αυτό το λόγο η Θεσσαλονίκη επιλέχθηκε ως πόλη προς ανάλυση , πάνω στις πτυχές του city branding και δίνεται έμφαση στην σπάνια πολυπολιτισμική ιδιαιτερότητα, στις άκρως ενδιαφέρουσες πτυχές της καθώς και στο πως θα μπορούσαν να ενταχθούν τα παραπάνω σε ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ , χωρίς να ισοπεδωθεί η ταυτότητα της πόλης αυτής.

postgraduate_thesis
Μεταπτυχιακή Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

Πολυπολιτισμικότητα
Μάρκετινγκ της πόλης
Ομογενοποίηση πόλεων
Θεσσαλονίκη
Παγκοσμιοποίηση

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2016-11-11


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.