City branding / μάρκετινγκ της πόλης: η περίπτωση της Θεσσαλονίκης: η ιδιαιτερότητα της ταυτότητάς της, αδυναμίες και προοπτικές

 
This item is provided by the institution :
Harokopio University
Repository :
Library & Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2016 (EN)
City branding / μάρκετινγκ της πόλης: η περίπτωση της Θεσσαλονίκης: η ιδιαιτερότητα της ταυτότητάς της, αδυναμίες και προοπτικές

Καλαϊτζίδης, Κωνσταντίνος

Ο Χώρος του Μάρκετινγκ των πόλεων στην μορφή που έχει σήμερα είναι ένας σχετικά πρόσφατος χώρος και ως αποτέλεσμα του παραπάνω έχει συγκεντρώσει τα βλέμματα υποστηρικτών και πολέμιων πάνω του.Η παρούσα εργασία θέτει στο επίκεντρο της το χώρο του Μάρκετινγκ των πόλεων με μια διακριτική κριτική ματιά πάνω στην σκληρή ομογενοποίηση των αστικών ταυτοτήτων μέσα από τα παιχνίδια της παγκοσμιοποίησης.Γι αυτό το λόγο η Θεσσαλονίκη επιλέχθηκε ως πόλη προς ανάλυση , πάνω στις πτυχές του city branding και δίνεται έμφαση στην σπάνια πολυπολιτισμική ιδιαιτερότητα, στις άκρως ενδιαφέρουσες πτυχές της καθώς και στο πως θα μπορούσαν να ενταχθούν τα παραπάνω σε ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ , χωρίς να ισοπεδωθεί η ταυτότητα της πόλης αυτής.

postgraduate_thesis
Μεταπτυχιακή Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

Πολυπολιτισμικότητα
Μάρκετινγκ της πόλης
Ομογενοποίηση πόλεων
Θεσσαλονίκη
Παγκοσμιοποίηση

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2016-11-11


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)