Εφαρμογή πράσινων στρατηγικών στο κλάδο των τροφίμων: Η περίπτωση των σούπερ μάρκετ

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Library and Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2016 (EN)

Εφαρμογή πράσινων στρατηγικών στο κλάδο των τροφίμων: Η περίπτωση των σούπερ μάρκετ

Χρήστου, Ευθαλία Β.

Κύριο αντικείμενο έρευνας στη παρούσα μελέτη αποτελεί η εύρεση των πράσινων πρακτικών και στρατηγικών στο τομέα των τροφίμων, καθώς και η εφαρμογή της στρατηγικής «πράσινης διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας (GSCM)» που χαρακτηρίζει τον κλάδο λιανικής των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Για τους σκοπούς της μελέτης δημιουργήθηκε και μοιράστηκε ερωτηματολόγιο σε διευθυντικά στελέχη σούπερ μάρκετ εντός της Αττικής, όπου συγκεντρώθηκαν 30 έγκυρα. Για τον καθορισμό της GSCM στρατηγικής, εντοπίστηκε ο βαθμός συμβολής των εσωτερικών και εξωτερικών πιέσεων που οδηγούν σε αυτήν καθώς και ο βαθμός εφαρμογής των πρακτικών που την απαρτίζουν. Επίσης, επισημαίνεται η σημαντικότητα των GSCM πρακτικών και των GSCM κατηγοριών δράσης των πρακτικών οι οποίες συμβάλλουν στις τέσσερις διαστάσεις των αποδόσεων (περιβαλλοντική, οικονομική, λειτουργική, κοινωνική) στα σούπερ μάρκετς.

postgraduate_thesis
Μεταπτυχιακή Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

πράσινη διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας(GSCM),σούπερ μάρκετ, πράσινες πρακτικές, απόδοση πράσινες στρατηγικές τροφίμων


2016-12-15


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)