Τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και οι καταναλωτές

 
This item is provided by the institution :
Harokopio University
Repository :
Library & Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2006 (EN)
Τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και οι καταναλωτές

Καλαμπαλίκη, Ελένη

H παρούσα πτυχιακή μελέτη ασχολείται με τον κλάδο των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Περιγράφει την αγορά των σουπερ μάρκετ καθώς και τα γενικά χαρακτηριστικά των καταστημάτων. Ακόμα περιγράφει τις συνθήκες ανταγωνισμού που υπάρχουν στην αγορά και αναφέρεται στις ελληνικές αλυσίδες του κλάδου. Έμφαση δίνεται και στις ευρωπαϊκές και διεθνής αλυσίδες καταστημάτων σουπερ μάρκετ και στις πωλήσεις τους. Τέλος αναφέρονται στοιχεία από την προσωπική έρευνα και αναλύονται.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

σουπερ μάρκετ
Καταναλωτές - Ελλάδα
ελληνικές εταιρείες σουπερ μάρκετ
Λιανικό εμπόριο - Ελλάδα
ελληνικό λιανεμπόριο
ανταγωνισμός

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2006


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)