Στρατηγική και πληροφοριακά συστήματα στον τουριστικό κλάδο
Νικόλα, Χριστίνα Θ.
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η προσέγγιση της έννοιας της στρατηγικής και της σημαντικότητας της ύπαρξης της για κάθε επιχείρηση καθώς και η καταγραφή και η μελέτη των πληροφοριακών συστημάτων και των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που χρησιμοποιούνται στην τουριστική βιομηχανία που έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο διανομής των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών. Αναπτύσσονται επίσης, τα δομικά μέρη των ξενοδοχειακών πληροφοριακών συστημάτων και αναφέρονται ενδεικτικά τα κυριότερα πακέτα λογισμικού, που χρησιμοποιούνται από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Παρουσιάζεται και αναλύεται η μελέτη περίπτωσης των πληροφοριακών συστημάτων που χρησιμοποιούνται από γνωστή ξενοδοχειακή μονάδα εν ονόματι “ASTIR PATRAS HOTEL” και τέλος, συνοψίζονται τα συμπεράσματα της μελέτης και διατυπώνεται μια σειρά προτάσεων προς την πολιτεία και τις επιχειρήσεις, για την υποστήριξη και προώθηση του ηλεκτρονικού τουρισμού στην Ελλάδα.