Πρακτικές εφαρμογές του μάρκετινγκ στην ιδιωτική νηπιακή εκπαίδευση του Νομού Αττικής

 
This item is provided by the institution :
Harokopio University
Repository :
Library & Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2017 (EN)
Πρακτικές εφαρμογές του μάρκετινγκ στην ιδιωτική νηπιακή εκπαίδευση του Νομού Αττικής

Ταμπουρέα, Μαλαματένια Χ.

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει το θέμα της εφαρμογής της στρατηγικής marketing από ιδιωτικούς σχολικούς οργανισμούς νηπιακής εκπαίδευσης και να εντοπίσει τις πρακτικές που προτιμούν να εφαρμόζουν οι διευθυντές με στόχο την διατήρηση της εύρυθμης λειτουργίας των μονάδων τους. Ως μεθοδολογικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκε το ανώνυμο ερωτηματολόγιο, με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Το δείγμα της παρούσας έρευνας αποτελείται από 181 διευθυντές ιδιωτικών νηπιαγωγείων του νομού Αττικής. Στη συνέχεια παρουσιάζονται και αναλύονται τα ερευνητικά δεδομένα, ενώ παραθέτονται προτάσεις για μελλοντικές έρευνες.

postgraduate_thesis
Μεταπτυχιακή Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

Εκπαίδευση, Προσχολική - Ελλάδα - Αττική (Νομός) - Αθήνα
Νηπιαγωγεία - Ελλάδα
Πρακτικές Εφαρμογές
Εκπαίδευση
Προσχολική - Ελλάδα
Προσχολική
Ιδιωτικά σχολεία - Ελλάδα - Αττική (Νομός)
Μάρκετινγκ
Εκπάιδευση
Εκπαιδευτικό Μάρκετινγκ
Νηπιαγωγείο
Ιδιωτικά σχολεία - Ελλάδα
Νηπιαγωγεία - Ελλάδα - Αττική (Νομός) - Αθήνα

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2017-07-17


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)