Πρακτικές εφαρμογές του μάρκετινγκ στην ιδιωτική νηπιακή εκπαίδευση του Νομού Αττικής
Ταμπουρέα, Μαλαματένια Χ.
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει το θέμα της εφαρμογής της στρατηγικής marketing από ιδιωτικούς σχολικούς οργανισμούς νηπιακής εκπαίδευσης και να εντοπίσει τις πρακτικές που προτιμούν να εφαρμόζουν οι διευθυντές με στόχο την διατήρηση της εύρυθμης λειτουργίας των μονάδων τους. Ως μεθοδολογικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκε το ανώνυμο ερωτηματολόγιο, με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Το δείγμα της παρούσας έρευνας αποτελείται από 181 διευθυντές ιδιωτικών νηπιαγωγείων του νομού Αττικής. Στη συνέχεια παρουσιάζονται και αναλύονται τα ερευνητικά δεδομένα, ενώ παραθέτονται προτάσεις για μελλοντικές έρευνες.
postgraduate_thesis
Μεταπτυχιακή Εργασία
(EL)
Postgraduate Thesis
(EN)
Προσχολική
Ιδιωτικά σχολεία - Ελλάδα - Αττική (Νομός)
Εκπαίδευση, Προσχολική - Ελλάδα - Αττική (Νομός) - Αθήνα