Διερεύνηση των στάσεων των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας για το εκπαιδευτικό μάρκετινγκ και ο βαθμός εφαρμογής του σε δημοτικούς βρεφονηπιακούς σταθμούς

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Library and Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2017 (EN)

Διερεύνηση των στάσεων των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας για το εκπαιδευτικό μάρκετινγκ και ο βαθμός εφαρμογής του σε δημοτικούς βρεφονηπιακούς σταθμούς

Μπακογιάννη, Σοφία Ν.

Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι να διερευνήσει τις απόψεις των Παιδαγωγών Προσχολικής Ηλικίας και των γονέων σχετικά με την εφαρμογή του εκπαιδευτικού μάρκετινγκ στους δημόσιους βρεφονηπιακούς σταθμούς στην Ελλάδα. Σε σχέση με αυτό τον σκοπό, η διπλωματική έχει τους παρακάτω στόχους: α) να διερευνήσει τον βαθμό υιοθέτησης των αρχών του Μάρκετινγκ από τους δημόσιους βρεφονηπιακούς σταθμούς στην Ελλάδα και β) να εξετάσει τον βαθμό ικανοποίησης των αναγκών των γονέων από τις υπηρεσίες των δημόσιων βρεφονηπιακών σταθμών.Για τους σκοπούς αυτούς ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν σε ένα δείγμα 133 παιδαγωγών που εργαζόντουσαν σε σταθμούς των δυτικών προαστίων στην Αττική καθώς και σε 132 γονείς.

postgraduate_thesis
Μεταπτυχιακή Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

Προσχολική
Μάρκετινγκ
Εκπαίδευση
Προσχολική - Διοίκηση και οργάνωση
στρατηγικές του Μάρκετινγκ
αντιλήψεις παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας
εκπαιδευτικό Μάρκετινγκ
Προσχολική - Ελλάδα


2017-07-11


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)