Αντιλήψεις διευθυντριών για την άσκηση του ρόλου τους στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση: η περίπτωση της περιφέρειας Γ’ Αθήνας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Αντιλήψεις διευθυντριών για την άσκηση του ρόλου τους στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση: η περίπτωση της περιφέρειας Γ’ Αθήνας

Μπιζίμη, Σταυρούλα Δ.

Η μελέτη που παρουσιάζουμε επιδιώκει να καταγράψει και να αναλύσει την πολυδιάστατη πραγματικότητα που βιώνουν οι γυναίκες σε διευθυντικές θέσεις στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μέσα από τις δικές τους αφηγήσεις. Αφετηρία του ενδιαφέροντος μου στάθηκε η ενεργή συμμετοχή μου στη διοίκηση, ως υποδιευθύντρια σε ΕΠΑΛ της περιοχής Γ΄Αθήνας. Με γνώμονα ότι η αντίληψη που έχουν οι διευθύντριες για τον διοικητικό τους ρόλο, έχει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του τρόπου που διαχειρίζονται και ασκούν την εξουσία που διαθέτουν, διερευνώνται οι διοικητικές πρακτικές και οι προσανατολισμοί τους (Dubrin, 1998).Η μέθοδος διεξαγωγής της έρευνας στηρίχθηκε στη ποιοτική μέθοδο, βάσει ατομικής συνέντευξης που παραχώρησαν γυναίκες που ήδη ασκούσαν διοίκηση σε σχολεία Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στην περιοχή της Γ’ Αθήνας. Όπως αποδείχθηκε οι διευθύντριες των σχολείων αυτών, ασκούν δημοκρατική, ήπια διοίκηση, λειτουργώντας με μεθοδικότητα, επικοινωνία, συνεργασία και σεβασμό στην προσωπικότητα όλου του ανθρώπινου δυναμικού του σχολείου.

postgraduate_thesis
Μεταπτυχιακή Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

Διευθύντριες σχολείων
γυναίκα διευθύντρια
Σχολεία - Ελλάδα - Αττική (Νομός) - Αθήνα
Σχολεία - Διοίκηση και οργάνωση
Εκπαίδευση
Ρόλος
διεύθυνση σχολείου
Σχολεία - Διοίκηση αι οργάνωση - Ελλάδα - Αττική (Νομός)
Εκπαίδευση - Ελλάδα


2017-07-14


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.