Αντιλήψεις διευθυντριών για την άσκηση του ρόλου τους στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση: η περίπτωση της περιφέρειας Γ’ Αθήνας

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Library and Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2017 (EN)

Αντιλήψεις διευθυντριών για την άσκηση του ρόλου τους στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση: η περίπτωση της περιφέρειας Γ’ Αθήνας

Μπιζίμη, Σταυρούλα Δ.

Η μελέτη που παρουσιάζουμε επιδιώκει να καταγράψει και να αναλύσει την πολυδιάστατη πραγματικότητα που βιώνουν οι γυναίκες σε διευθυντικές θέσεις στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μέσα από τις δικές τους αφηγήσεις. Αφετηρία του ενδιαφέροντος μου στάθηκε η ενεργή συμμετοχή μου στη διοίκηση, ως υποδιευθύντρια σε ΕΠΑΛ της περιοχής Γ΄Αθήνας. Με γνώμονα ότι η αντίληψη που έχουν οι διευθύντριες για τον διοικητικό τους ρόλο, έχει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του τρόπου που διαχειρίζονται και ασκούν την εξουσία που διαθέτουν, διερευνώνται οι διοικητικές πρακτικές και οι προσανατολισμοί τους (Dubrin, 1998).Η μέθοδος διεξαγωγής της έρευνας στηρίχθηκε στη ποιοτική μέθοδο, βάσει ατομικής συνέντευξης που παραχώρησαν γυναίκες που ήδη ασκούσαν διοίκηση σε σχολεία Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στην περιοχή της Γ’ Αθήνας. Όπως αποδείχθηκε οι διευθύντριες των σχολείων αυτών, ασκούν δημοκρατική, ήπια διοίκηση, λειτουργώντας με μεθοδικότητα, επικοινωνία, συνεργασία και σεβασμό στην προσωπικότητα όλου του ανθρώπινου δυναμικού του σχολείου.

postgraduate_thesis
Μεταπτυχιακή Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

Διευθύντριες σχολείων
γυναίκα διευθύντρια
Σχολεία - Ελλάδα - Αττική (Νομός) - Αθήνα
Σχολεία - Διοίκηση και οργάνωση
Εκπαίδευση
Ρόλος
διεύθυνση σχολείου
Σχολεία - Διοίκηση αι οργάνωση - Ελλάδα - Αττική (Νομός)
Εκπαίδευση - Ελλάδα


2017-07-14


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)