Web Analytics ως μέσο καθορισμού στρατηγικής των επιχειρήσεων

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Library and Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2017 (EN)

Web Analytics ως μέσο καθορισμού στρατηγικής των επιχειρήσεων

Παπαγιαννίδης, Ιωάννης Δ.

Η Ανάλυση Δεδομένων Διαδικτύου – Web Analytics, αποτελεί κυρίως την τελευταία δεκαετία, μία από τις πιο δραστήριες τεχνικές ανάλυσης στα ζητήματα τόσο του Ηλεκτρονικού εμπορίου (e-Commerce) και των Ψηφιακών επιχειρήσεων όσο και της παραγωγής τεράστιου όγκου δεδομένων από χρήστες του διαδικτύου στα ψηφιακά κανάλια οποιασδήποτε μορφής. Οι Σύγχρονες επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται μέσω του Ηλεκτρονικού εμπορίου, χρησιμοποιούν κατά κόρον τέτοιες τεχνικές και εργαλεία, για να μετρήσουν την επιρροή της ηλεκτρονικής τους τοποθεσίας ή ιστοσελίδας (website) τόσο στους πελάτες όσο και στους δυνητικούς πελάτες, έτσι ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του κοινού, δημιουργώντας μία συμπαγή εταιρική στρατηγική.Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναφερθούμε κυρίως στην ανάλυση των Web Analytics ως μέσο παραγωγής γνώσης για τις επιχειρήσεις, καθώς και στην σημαντικότητα λήψης ψηφιακών δεδομένων για τον καθορισμό νέων στρατηγικών κινήσεων με βάση αυτήν την αποκτηθείσα γνώση. Το σύνολο του θέματος θα καλυφθεί από τέσσερις βασικές ενότητες, μία για κάθε ζήτημα που μας απασχολεί στην διερεύνηση του παρόντος θέματος, όπως αυτές παρουσιάζονται παρακάτω.

postgraduate_thesis
Μεταπτυχιακή Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Πληροφόρηση - Τεχνολογία
Διαδίκτυο (Internet)
Ανάλυση Δεδομένων Διαδικτύου, παραγωγή γνώσης, Επιχειρησιακή ευφυία, μεθοδολογία AHP (Analytics Hierarchy Process), Ηλεκτρονικό εμπόριο


2017-07-13


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)