Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Καταναλωτική Συμπεριφορά στην Περίπτωση των Παραδοσιακών Ελληνικών Προϊόντων

 
This item is provided by the institution :
Harokopio University
Repository :
Library & Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2017 (EN)
Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Καταναλωτική Συμπεριφορά στην Περίπτωση των Παραδοσιακών Ελληνικών Προϊόντων

Παπαδάκης Ιάσων, Μ.

Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να εξετασθούν οι παράγοντες που διαμορφώνουν την καταναλωτική συμπεριφορά στις ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων παντοπωλείου. Αρχικά, έγινε μια παρουσίαση από προηγούμενες ερευνητικές μελέτες, που έχουν εξετάσει την καταναλωτική συμπεριφορά τριών βασικών θεωρητικών μοντέλων, τα οποία αποτέλεσαν τη βάση για μεταγενέστερες μελέτες. Οι θεωρίες αυτές είναι η Θεωρία Αιτιολογημένης Δράσης, η Θεωρία Προσχεδιασμένης Συμπεριφοράς και το Μοντέλο Αποδοχής της Τεχνολογίας. Μετά από αυτές ακολούθησαν μελέτες σχετικές τόσο με τα ηλεκτρονικά παντοπωλεία όσο και γενικότερα με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Με βάση αυτές τις μελέτες δημιουργήθηκε το ερωτηματολόγιο της έρευνας το οποίο και διανεμήθηκε μέσω διαδικτύου. Το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο διανεμήθηκε 12 Ιουνίου 2017 και είχε διάρκεια μίας εβδομάδας. Το συνολικό δείγμα ήταν 200 άτομα. Στα πλαίσια της εμπειρικής ανάλυσης εφαρμόστηκαν υποδείγματα πολλαπλών γραμμικών παλινδρομήσεων, για να εξεταστούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση για αγορά από ηλεκτρονικό παντοπωλείο. Ορισμένοι από αυτούς τους παράγοντες είναι ενδεικτικά το επίπεδο εκπαίδευσης, ο αντιλαμβανόμενος κίνδυνος, η εμπιστοσύνη κ.α.. Εκτός από τις προαναφερθείσες παλινδρομήσεις πραγματοποιήθηκαν και ορισμένες απλές γραμμικές παλινδρομήσεις, για να μελετηθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την μεταβλητή της έλλειψης εμπιστοσύνης και του αντιλαμβανόμενου κινδύνου.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

Παραδοσιακά προϊόντα
πρόθεση για αγορά
ηλεκτρονικό εμπόριο
ηλεκτρονικό παντοπωλείο

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2017-07-12


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)