Η αξιολόγηση της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων ως μέσο ενίσχυσης της εικόνας των επιχειρήσεων

 
This item is provided by the institution :
Harokopio University
Repository :
Library & Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2017 (EN)
Η αξιολόγηση της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων ως μέσο ενίσχυσης της εικόνας των επιχειρήσεων

Δανίλη, Νίκη- Μαρία Σ.

Η παρούσα εργασία, εντάσσεται στα πλαίσια της πτυχιακής μελέτης του Προγράμματος σπουδών του τμήματος Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου.Η πτυχιακή μελέτη, έχει σκοπό να περιγράψει την αντίληψη των καταναλωτών για τα βιώσιμα προϊόντα και τις προτιμήσεις του σε αυτά, αλλά και να δοθεί μία ερμηνεία για το πώς ο ελληνικός λαός έχει ευαισθητοποιηθεί απέναντι στα κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα. Επιπλέον, μελετήθηκε ο βαθμός ευαισθητοποίησης του ελληνικού λαού για κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα και κατ' επέκταση η προθυμία τους να δαπανήσουν ένα μεγαλύτερο ποσοστό του εισοδήματός τους για να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση αυτών.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

προτιμήσεις
Επιχειρήσεις - Ελλάδα
αντίληψη
βιώσιμα προϊόντα
Αειφορική ανάπτυξη
καταναλωτής

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2017-07-21


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)