Ανάλυση παραγόντων ποιοτικής εξυπηρέτησης καταναλωτών στα Super markets και η σημασία των Logistics: εμπειρική διερεύνηση.
Βίκα, Δέσποινα, Νικόλαος
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι ο εντοπισμός των παραγόντων από τους οποίους εξαρτάται η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών στα καταστήματα σούπερ μάρκετ. Για το λόγο αυτό γίνεται ανάλυση της έννοιας της ποιοτικής εξυπηρέτησης και του πελάτη. Είναι επίσης σημαντικός ο ρόλος των logistics στον κλάδο των σούπερ μάρκετ καθώς συμβάλλει στην μείωση του χρόνου και του κόστους και τελικά στην αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των επιχειρήσεων. Μέσω της εργασίας αυτής παρέχεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις του κλάδου να εντοπίσουν τις ανάγκες και τους παράγοντες που επηρεάζουν τους πελάτες και να μπορέσουν να βελτιωθούν και να αναπτυχθούν.