Το προφίλ χρηστών πιστωτικών και χρεωστικών καρτών

 
This item is provided by the institution :
Harokopio University
Repository :
Library & Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2017 (EN)
Το προφίλ χρηστών πιστωτικών και χρεωστικών καρτών

Σάντας, Γεώργιος Η.

Οι πιστωτικές κάρτες ως τραπεζικό προϊόν άρχισαν να γίνονται ιδιαίτερα δημοφιλείς στη χώρα από τα μέσα της δεκαετίας του ’90 με τη δημοτικότητά τους να εκτοξεύεται μετά το 2000, οπότε οι τράπεζες προωθούσαν τη χρήση τους με κάθε επικοινωνιακό μέσο. Με την έλευση της οικονομικής κρίσης η προώθηση και η χρήση τους περιορίστηκε και τα κριτήρια χορήγησης πιστωτικών καρτών έγιναν ιδιαίτερα αυστηρά. Η εφαρμογή των capital control έκανε τα πράγματα ακόμη πιο περίπλοκα, καθώς η δυνατότητα ανάληψης μετρητών περιορίστηκε και οι μεγάλες αγορές μπορούν να πραγματοποιούνται μόνο με πλαστικό χρήμα. Όταν το απαιτούμενο ποσό για μια τέτοια αγορά είναι διαθέσιμο τότε τα πράγματα είναι απλά, όταν όμως το ποσό δεν είναι διαθέσιμο στο σύνολό του, τότε η πιστωτική κάρτα είναι μονόδρομος. Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η ελληνική οικονομία, το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής κοινωνίας είναι αποκλεισμένο από αυτή την δυνατότητα, σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να σκιαγραφήσει το προφίλ των χρηστών πιστωτικών καρτών στην Ελλάδα κατά το έτος 2016, σε μία περίοδο βαθιάς οικονομικής ύφεσης που διακρίνεται από περιορισμό των δυνατοτήτων χρηματοδότησης και κατανάλωσης.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

Προφίλ Χρηστών
Πιστωτικές κάρτες - Ελλάδα
Καταναλωτές - Ελλάδα
Καταναλωτές
Αντίληψη
Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες - Ελλάδα
Πιστωτικές Κάρτες

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2017-10-09


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)