Εφαρμογή για την οπτικοποίηση επιχειρηματικών πληροφοριών από κοινωνικά δίκτυα

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Εφαρμογή για την οπτικοποίηση επιχειρηματικών πληροφοριών από κοινωνικά δίκτυα

Ζαχαροπούλου, Ελισσάβετ Π.

Τα κοινωνικά δίκτυα είναι η σημαντικότερη πηγή πληροφοριών για τις επιχειρήσεις οι οποίες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για την διαφήμισή τους και την προώθηση των προϊόντων τους. Είναι όμως και ο καλύτερος σύμμαχος του επιχειρηματία που θέλει να βρει την σωστή τοποθεσία για την επιχείρησή του. Η εύρεση του καταλληλότερου σημείου είναι, χωρίς αμφιβολία, αποτέλεσμα μίας έρευνας του ανταγωνισμού. Επομένως, η σωστή χρήση των πληροφοριών αυτών από αναλυτές μπορεί να επιφέρει ενδιαφέροντα δεδομένα και πρωτότυπες έρευνες, όπως επίσης και αξιόλογα στοιχεία για να επισημανθούν είτε αλλαγές που θα μπορούσε μία επιχείρηση να κάνει για να βελτιώσει την εικόνα της είτε προδιαγραφές για την προμελέτη του στησίματος μίας νέας επιχείρησης. Στην συγκεκριμένη εφαρμογή, έχοντας πληροφορίες για επιχειρήσεις από το κοινωνικό δίκτυο Yelp, δημιουργήθηκε μία οπτικοποίηση των επιχειρήσεων αυτών, τύπου εστιατορίων και μπαρ, η οποία εμφανίζει με τρόπο κατανοητό για τον χρήστη τις δυνατότητες της κάθε επιχείρησης και τα στοιχεία της. Παρέχει έναν χάρτη με κέντρο του την πόλη του Εδιμβούργου και επιλογές για τον χρήστη για το πώς θα μπορέσει να επωφεληθεί από τον χάρτη αυτόν. Ο χρήστης/επιχειρηματίας θα έχει την δυνατότητα να επιλέξει το είδος της επιχείρησης που προτιμάει να ανοίξει στην πόλη του Εδιμβούργου και να δει τις υπάρχουσες επιχειρήσεις του ίδιου είδους με μία πρώτη άμεση πληροφορία της προτίμησης του κοινού για αυτήν. Σε δεύτερο στάδιο θα μπορεί να δει τις κατά προτίμηση του κοινού, καλύτερες επιχειρήσεις και τις υπηρεσίες που παρέχει η κάθε μία από αυτές. Τέλος, θα μπορεί να δει την βαρύτητα των σχολίων που έχουν καταχωρηθεί για την κάθε επιχείρηση. Μία διαφορετική προσέγγιση είναι εάν ο χρήστης έχει ήδη εδραιώσει μία επιχείρηση, δηλαδή ένα εστιατόριο ή ένα μπαρ, να μπορεί να ρίξει μία «κλεφτή ματιά» στις ήδη υπάρχουσες επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά του, του ίδιου είδους. Χρησιμοποιήθηκαν λοιπόν για την εφαρμογή κριτικές των επιχειρήσεων και τα στοιχεία τους. Σημαντικό είναι να ειπωθεί ότι τα δεδομένα αυτά που παρέχει το Yelp είναι στην αγγλική γλώσσα. Η ανάλυση των κριτικών έγινε με την χρήση μηχανισμών επεξεργασίας φυσικής γλώσσας έτσι ώστε να αποσαφηνιστούν οι προτιμήσεις των καταναλωτών/πελατών. Ενώ τα στοιχεία των επιχειρήσεων που έχουν ως ρόλο την πλαισίωση της εικόνας της κάθε επιχείρησης εμφανίζονται σε διάφορα σημεία της εφαρμογής σε ποικίλες μορφές. Εν κατακλείδι, στην παρούσα εργασία περιγράφεται με σαφήνεια η υλοποίηση της εφαρμογής, η διαδικασία επεξεργασίας των δεδομένων από το κοινωνικό δίκτυο Yelp και πως αυτή θα μπορούσε να βοηθήσει τον επιχειρηματία να αποφασίσει για το είδος, την τοποθεσία και τις προδιαγραφές της επιχείρησής του μέσω διαδικτύου.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

Λογισμικό εφαρμογών - Ανάπτυξη
συναισθηματική ανάλυση
επεξεργασία κειμένου
ανάλυση δεδομένων μεγάλου όγκου
ανταγωνιστική ευφυΐα
Οπτικοποίηση - Επεξεργασία δεδομένων
Κοινωνικά δίκτυα
Οπτικοποίηση


2017-10-06


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.