Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου και τεχνοοικονομική ανάλυση για την προώθηση και πώληση κρητικού ελαιολάδου στο εξωτερικό

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Library and Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2017 (EN)

Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου και τεχνοοικονομική ανάλυση για την προώθηση και πώληση κρητικού ελαιολάδου στο εξωτερικό

Κονταράτος, Μάριος Ν.

Για την εκκίνηση μιας επιχείρησης αδιαμφισβήτητα χρειάζεται η εκπόνηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου, πόσο μάλλον στην δύσκολη για την οικονομία και τις επιχειρήσεις εποχή που ζούμε. Έτσι, εκπονήθηκε το παρόν για την προώθηση και πώληση κρητικού ελαιολάδου στο εξωτερικό μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Η ομάδα που θα απαρτίζει το εγχείρημά μας, θα αποτελείται από άτομα που θα κατέχουν ρόλους που να καλύπτουν της ανάγκες μια σύγχρονης επιχείρησης, όπως ιδρυτή/ιδιοκτήτη, οικονομικό διευθυντή, social media και marketing manager κ.ά. Αναλύοντας την αγορά και εξετάζοντας τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία της επιχείρησης, αλλά και τις ευκαιρίες και τους επιχειρηματικούς κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσει, διακρίνεται ότι είναι εφικτό να υπερνικηθούν οι δυσκολίες και να επικρατήσει του ανταγωνισμού που είναι σχεδόν ανύπαρκτος. Για την διαφήμιση και την προώθηση της πλατφόρμας θα χρησιμοποιηθούν πλέον σύγχρονοι και επιτυχημένοι τρόποι διαφήμισης μέσω του διαδικτύου, πράγμα που έχει αποδειχθεί τα τελευταία χρόνια αν αναλογισθεί κανείς και την αύξηση που υπάρχει στην χρήση αυτού του τρόπου διαφήμισης. Τέλος, αφού εξετάσουμε τα οικονομικά στοιχεία, όπως έσοδα, έξοδα, σημείο μηδέν κ.ά. που προκύπτουν και μελετώντας τις προβλέψεις ενός πιθανού οικονομικού σχεδίου σε βάθος πέντε ετών, συμπεραίνουμε ότι η επιχείρηση μπορεί να είναι βιώσιμη και να έχει ανοδική πορεία παράγοντας ένα ικανοποιητικό ποσό κέρδους μετά τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

επιχείρηση
εξωτερικό
ελαιόλαδο
Ελαιόλαδο - Βιομηχανία και εμπόριο
Διεθνές εμπόριο
οικονομικό-σχέδιο
Ελαιόλαδο - Μάρκετινγκ
Επιχειρηματικό-σχέδιο
Μάρκετινγκ εξαγωγών - Ελλάδα


2017-10-05


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)