Διατροφική πληροφόρηση καταναλωτή & μέσα κοινωνικής δικτύωσης

 
This item is provided by the institution :
Harokopio University
Repository :
Library & Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2017 (EN)
Διατροφική πληροφόρηση καταναλωτή & μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Σέργη, Ιακωβίνα Δ.

Στη σύγχρονη εποχή, o αυξημένος επιπολασμός των μη μεταδιδόμενων ασθενειών στο σύνολο του παγκόσμιου πληθυσμού και τα ανησυχητικά επίπεδα θνησιμότητας έχουν ευαισθητοποιήσει τους πολίτες στην αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με τη διατροφή η οποία έχει εξέχων ρόλο στην πρόληψη και τη διαχείριση αρκετών χρόνιων παθήσεων.Σκοπός της παρούσας πτυχιακής μελέτης είναι: i) να διερευνήσει πώς ενημερώνεται ο σύγχρονος καταναλωτής από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με θέματα διατροφής και ii) να εστιάσει σε τρόπους αποφυγής της διατροφικής παραπληροφόρησης από τις διαδικτυακές πηγές.Οι τεχνολογικές εξελίξεις που σημειώνονται τα τελευταία χρόνια έχουν καταστήσει τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες και τις μηχανές αναζήτησης κυρίαρχους διαύλους διατροφικής επικοινωνίας οι οποίοι προσφέρουν: i) εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία, ii) αλληλεπίδραση με άλλους χρήστες και επαγγελματίες υγείας σε πραγματικό χρόνο και iii) δυνατότητα αυτοελέγχου των διατροφικών συνηθειών. Ωστόσο οι διαδικτυακές τοποθεσίες περιλαμβάνουν συχνά μη επιστημονικά τεκμηριωμένες πληροφορίες και αμφιβόλου προέλευσης διατροφικά μηνύματα τα οποία οι καταναλωτές καλούνται να διαχειριστούν χρησιμοποιώντας την κριτική τους σκέψη και ελέγχοντας χαρακτηριστικά όπως τη βιβλιογραφία των πληροφοριών, την ημερομηνία δημοσίευσής τους, τον πάροχο της ηλεκτρονικής σελίδας κ.α. Από την άλλη πλευρά οι επαγγελματίες διατροφής οφείλουν να διορθώνουν την παραπληροφόρηση και να παρέχουν έγκυρα, αξιόπιστα, σαφή και ξεκάθαρα μηνύματα που καθιστούν εφικτή την διατροφική αλλαγή για τους ενδιαφερόμενους. Παρόλα αυτά απαιτείται να διερευνηθεί περαιτέρω η αποτελεσματικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις διατροφικές παρεμβάσεις και η δυνατότητα ενσωμάτωσής των μέσων αυτών στις συνήθεις διαιτητικές πρακτικές.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

Διατροφή
διατροφική επικοινωνία
διατροφική παραπληροφόρηση
Κοινωνικά μέσα
Κοινωνικά δίκτυα
διατροφική πληροφόρηση
μέσα κοινωνικής δικτύωσης
καταναλωτής

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2017-10-17


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)