Η χρήση και αξιοποίηση ηλεκτρονικής πλατφόρμας μάθησης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Στάσεις και απόψεις μελών ΔΕΠ

 
This item is provided by the institution :
Harokopio University
Repository :
Library & Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2018 (EN)
Η χρήση και αξιοποίηση ηλεκτρονικής πλατφόρμας μάθησης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Στάσεις και απόψεις μελών ΔΕΠ

Πατρινός, Ιωάννης Γ.

Η πληροφορική και οι σύγχρονες, ραγδαία εξελισσόμενες εφαρμογές της καλύπτουν σήμερα ένα ευρύτατο φάσμα της καθημερινής ζωής των ανθρώπων. Όπως είναι φυσικό, η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες έχουν εδραιωθεί στη χρήση και τις εφαρμογές τους και στον ακαδημαϊκό χώρο και το χώρο της ανώτατης εκπαίδευσης. Σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, ακαδημαϊκά τμήματα και ιδρύματα εγκολπώνουν με σημαντική επιτυχία και πρωτοπόρες εφαρμογές, νέες τεχνολογίες που προωθούν και πλαισιώνουν το ακαδημαϊκό έργο και την επικοινωνία και διεπαφή καθηγητή- φοιτητών. Στην Ελλάδα, η χρήση και εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στην ανώτατη εκπαίδευση γνωρίζει και σήμερα σημαντική καθυστέρηση. Μελετώντας την πλατφόρμα του e-class και την ευρεία χρήση της σε όλα σχεδόν τα ακαδημαϊκά ιδρύματα, εντοπίζονται οι βασικές διαστάσεις των προβλημάτων χρήσης της και μέσα από τα χαρακτηριστικά των χρηστών της, όπως προκύπτουν από δομημένη έρευνα ερωτηματολογίου, προτείνονται λύσεις και βελτιώσεις, για τη βελτιστοποίηση της πλατφόρμας και των νέων τεχνολογιών στα ελληνικά ΑΕΙ και ΤΕΙ.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

καθηγητές
Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή
πανεπιστήμια
Ηλεκτρονικές πλατφόρμες
εκπαίδευση
τεχλολογία

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2018-02-27


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)