Η αγορά & εφοδιαστική αλυσίδα του ελληνικού βιολογικού κρασιού

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Library and Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2018 (EN)

Η αγορά & εφοδιαστική αλυσίδα του ελληνικού βιολογικού κρασιού

Μπόζο, Φλωριάν Γ.

Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν η μελέτη της εφοδιαστικής αλυσίδας του ελληνικού βιολογικού κρασιού και η διερεύνηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών ως προς την κατανάλωση βιολογικών προϊόντων και την κατανάλωση βιολογικού κρασιού. Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα σε δείγμα 150 καταναλωτών στους οποίους μοιράστηκε ερωτηματολόγιο σχετικό με το σκοπό της παρούσας εργασίας. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας έδειξε ότι σε μεγάλο ποσοστό οι καταναλωτές που αγοράζουν βιολογικά προϊόντα πραγματοποιούν τις αγορές τους από μία έως τρεις φορές το μήνα. Ο κύριος λόγος που προβάλλουν οι καταναλωτές για τη μη κατανάλωση βιολογικών προϊόντων είναι η υψηλή τιμή τους σε σχέση με την τιμή των συμβατικών προϊόντων. Οι κύριοι λόγοι που οδηγούν τους καταναλωτές στην επιλογή βιολογικών προϊόντων είναι επειδή θεωρούν ότι έχουν καλύτερη ποιότητα από τα συμβατικά προϊόντα και επειδή ακολουθούν γενικά ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Οι καταναλωτές βιολογικού κρασιού αγοράζουν βιολογικό κρασί λίγες φορές το χρόνο κυρίως απευθείας από τον παραγωγό, από καταστήματα βιολογικών προϊόντων και από σουπερμάρκετ. Αναφορικά με την κατανάλωση βιολογικού κρασιού προκύπτει ότι είναι πιο πιθανό να καταναλώσει βιολογικό κρασί ένας άνδρας μεγάλης σχετικά ηλικίας σε σχέση με μία γυναίκα καταναλωτή μικρότερης ηλικίας. κύριος λόγος που προβάλλουν οι καταναλωτές για την κατανάλωση βιολογικού κρασιού είναι η επιθυμία για τη δοκιμή νέων πραγμάτων και επειδή θεωρούν ότι έχουν καλύτερη γεύση. Τέλος, η πλειοψηφία των καταναλωτών, δήλωσε ότι δεν είναι εύκολο για τον έλληνα καταναλωτή να προμηθευτεί βιολογικό κρασί και ότι θα επιθυμούσε να έχει περισσότερη ενημέρωση σχετικά με τα βιολογικά κρασιά και τον τρόπο παραγωγής τους.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

κρασί
Εφοδιαστική - Ελλάδα
Οίνος
κατανάλωση
Βιολογικό
Εφοδιαστική
Οίνοι και οινοποιία
πιστοποίηση
Καταναλωτική συμπεριφορά
παραγωγή
Βιολογικός οίνος


2018-03-02


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)