Στάσεις των καταναλωτών σχετικά με τα brands και πρακτικές marketing των επιχειρήσεων στο χώρο της μόδας στο νέο περιβάλλον της κρίσης: εμπειρική διερεύνηση

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)
Στάσεις των καταναλωτών σχετικά με τα brands και πρακτικές marketing των επιχειρήσεων στο χώρο της μόδας στο νέο περιβάλλον της κρίσης: εμπειρική διερεύνηση

Τζιβανάκη, Φωτεινή Ραφαηλία Π.

Σκοπός της παρούσας μελέτης , με δεδομένο την ανάπτυξη και τις συνεχείς αλλαγές που δέχεται ο τομέας της μόδας είναι η διερεύνηση των στάσεων των καταναλωτών απέναντι στα brands, καθώς και με ποιες τακτικές οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να προωθούν τα προϊόντα τους και να ηγούνται από άλλες. Επίσης πως αντιδρούν οι καταναλωτές στα επώνυμα προϊόντα κατά τη περίοδο της κρίσης καθώς και το πως οι επιχειρήσεις προσαρμόζονται και καταφέρνουν να επιβιώνουν στο νέο περιβάλλον της κρίσης.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

Καταναλωτική συμπεριφορά - Ελλάδα
γρήγορη μόδα
Μάρκετινγκ
Συμπεριφορά καταναλωτή
πρακτικές μάρκετινγκ
οικονομική κρίση
Ένδυση και ενδύματα - Ελλάδα
προιόντα μόδας
Καταναλωτική συμπεριφορά

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2018-03-02


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.