Στάσεις των καταναλωτών σχετικά με τα brands και πρακτικές marketing των επιχειρήσεων στο χώρο της μόδας στο νέο περιβάλλον της κρίσης: εμπειρική διερεύνηση

 
This item is provided by the institution :
Harokopio University
Repository :
Library & Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2018 (EN)
Στάσεις των καταναλωτών σχετικά με τα brands και πρακτικές marketing των επιχειρήσεων στο χώρο της μόδας στο νέο περιβάλλον της κρίσης: εμπειρική διερεύνηση

Τζιβανάκη, Φωτεινή Ραφαηλία Π.

Σκοπός της παρούσας μελέτης , με δεδομένο την ανάπτυξη και τις συνεχείς αλλαγές που δέχεται ο τομέας της μόδας είναι η διερεύνηση των στάσεων των καταναλωτών απέναντι στα brands, καθώς και με ποιες τακτικές οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να προωθούν τα προϊόντα τους και να ηγούνται από άλλες. Επίσης πως αντιδρούν οι καταναλωτές στα επώνυμα προϊόντα κατά τη περίοδο της κρίσης καθώς και το πως οι επιχειρήσεις προσαρμόζονται και καταφέρνουν να επιβιώνουν στο νέο περιβάλλον της κρίσης.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

Καταναλωτική συμπεριφορά - Ελλάδα
γρήγορη μόδα
Μάρκετινγκ
Συμπεριφορά καταναλωτή
πρακτικές μάρκετινγκ
οικονομική κρίση
Ένδυση και ενδύματα - Ελλάδα
προιόντα μόδας
Καταναλωτική συμπεριφορά

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2018-03-02


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)