Marketing & συμπεριφορά καταναλωτή ως προς την επιλογή παραδοσιακών προϊόντων
Καμπίτσα, Παναγιώτα Σ.
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία λόγος γίνεται για την αγορά παραδοσιακών προϊόντων ηλεκτρονικού παντοπωλείου. Η εργασία διαχωρίζεται σε πρώτο επίπεδο στην βιβλιογραφική επισκόπηση σύγχρονων ερευνών γύρω από το θέμα και σε δεύτερο επίπεδο στο ερευνητικό κομμάτι της. Πιο αναλυτικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στο θέμα, με έμφαση στη χρήση των ηλεκτρονικών παντοπωλείων σήμερα και την σημαντικότητά του ως κανάλι διανομής παραδοσιακών προϊόντων. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο, πραγματοποιείται αρχικά μια ανάλυση της σημερινής κατάστασης στην Ελλάδα αναφορικά με τις ηλεκτρονικές αγορές και έπειτα λόγος γίνεται για το παραδοσιακό προϊόν και τα κανάλια διανομής τους. Επιπλέον, αναλύεται η έννοια των ηλεκτρονικών παντοπωλείων, στη ψηφιακή στρατηγική που ακολουθούν αλλά και στους παράγοντες που οδηγούν στην επιτυχία μιας τέτοιας ηλεκτρονικής επιχείρησης. Σημαντικό κομμάτι της βιβλιογραφικής επισκόπησης είναι η προσφορά αξίας από τη μεριά των επιχειρήσεων προς τους πελάτες τους μέσω των προϊόντων που προσφέρουν προκειμένου να εξασφαλίσουν τη διατήρηση των πελατών τους και τις επαναλαμβανόμενες αγορές. Επιπροσθέτως ο τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλοεπιδρούν με τους καταναλωτές μέσω των κοινωνικών δικτύων, έχει επηρεάσει το μάρκετινγκ των ηλεκτρονικών παντοπωλείων, το οποίο έχει προχωρήσει σε ψηφιακό επίπεδο, προσφέροντας παράλληλα σημαντικά οφέλη για τα οποία γίνεται επίσης λόγος στην παρούσα εργασία. Η βιβλιογραφική επισκόπηση ολοκληρώνεται με την παρουσίαση της ηλεκτρονικής συμπεριφοράς του σημερινού καταναλωτή στα πλαίσια της πολυκαναλικής πώλησης η οποία έχει βελτιώσει τόσο την εμπειρία αγοράς για τους καταναλωτές όσο και την ατμόσφαιρα στα καταστήματα.