Predictive analytics και social media ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και πηγή καινοτομίας της επιχείρησης

 
This item is provided by the institution :
Harokopio University
Repository :
Library & Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2018 (EN)
Predictive analytics και social media ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και πηγή καινοτομίας της επιχείρησης

Κυρίου, Αγγελική Β.

Η εργασία αυτή μελετά τις προβλεπτικές μεθόδούς λογικής ανάλυσης (predictive analytics) σε σχέση με τα κοινωνικά δίκτυα, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και την καινοτομία μιας επιχείρησης. Η έρευνα της βιβλιογραφίας αποκαλύπτει ότι οι προβλεπτικές μέθοδοι είναι ο κατάλληλος τρόπος για μια επιχείρηση να μπορέσει να επεξεργαστεί, σε λογικό χρόνο και κόστος, τα δεδομένα που παράγονται από τις συναλλαγές της. Η επεξεργασία αυτών των δεδομένων αποκτά ιδιαίτερη σημασία λόγω της ανάπτυξης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία πολλαπλασιάζουν τα δεδομένα που σχετίζονται με την επιχείρηση. Τα δεδομένα αυτά είναι πηγή πληροφόρησης για το πώς βλέπουν οι καταναλωτές τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης και η κατάλληλη επεξεργασία τους βοηθά την επιχείρηση να ικανοποιήσει τις ανάγκες των καταναλωτών μέσω της καινοτομίας και τελικά να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η κατάλληλη αξιοποίηση του τεράστιου όγκου δεδομένων που κυκλοφορούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δίνει την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να πετύχουν ένα διατηρήσιμο πλεονέκτημα, γεγονός που αποτελεί τη βάση για κερδοφορία

postgraduate_thesis
Μεταπτυχιακή Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

Προβλεπτικές μέθοδοι
Κοινωνικά μέσα
Επιχειρηματικότητα
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Κοινωνικά δίκτυα
Ανταγωνισμός
καινοτομία
μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2018-03-22


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)