Η διείσδυση διεθνικών επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα

 
This item is provided by the institution :
Harokopio University
Repository :
Library & Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2010 (EN)
Η διείσδυση διεθνικών επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα

Μαμούκαρης, Κωνσταντίνος

Σκοπός της εργασίας είναι η ανάλυση και παρουσίαση της δυναμικής που κατέχει το λιανεμπόριο στον 21ο αιώνα και συγκεκριμένα ο ολοένα διευρυνόμενος κλάδος των τροφίμων. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται η διείσδυση των διεθνικών επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου στον ελλαδικό χώρο, που ως αφετηρία έχει τη δεκαετία του 1990. Στην Ελλάδα οι διεθνικές επιχειρήσεις καταφθάνουν σχετικά αργά και επιφέρουν ραγδαίες αλλαγές στην ελληνικό νοικοκυριό. Από τα μικρά οικογενειακά καταστήματα, και τις εγχώριες αλυσίδες Super Market, το τοπίο αλλάζει άρδην και σημειώνεται μια, άνευ προηγουμένου, αλλαγή κατεύθυνσης του καταναλωτικού κοινού σε πιο οργανωμένες μορφές καταστημάτων και εμπορικά κέντρα. Η φιλελευθεροποίηση της αγοράς με την ριζική αλλαγή του κανονιστικού πλαισίου για το λιανικό εμπόριο (δεκαετία 1990) επέφερε τεράστιες αλλαγές. Τα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας ελκύουν με ξέφρενους ρυθμούς μεγάλες ξένες αλυσίδες, που αποκτούν τα σκήπτρα στην ελληνική αγορά. Παράλληλα παρατηρείται μια εξ ολοκλήρου αναδιάρθρωση στις επενδύσεις και στην αγορά εργασίας, που επιφέρει μεγάλες κοινωνικοοικονομικές αλλαγές.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

Food industry and trade
International trade
Σουπερμάρκετ - Ελλάδα
Shopping centers
Διεθνές εμπόριο
Τροφή - Βιομηχανία και εμπόριο
Supermarkets - Greece
Λιανικό εμπόριο - Ελλάδα
Retail trade - Greece
Εμπορικά κέντρα

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2010-11-26


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)