Μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων πολιτιστικού τουρισμού: η περίπτωση του Μυστρά

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)

Μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων πολιτιστικού τουρισμού: η περίπτωση του Μυστρά

Αποστολοπούλου, Μαρία

Ο πολιτισμικός τουρισμός είναι μια εναλλακτική μορφή τουρισμού που σκοπό έχει να αναδείξει, αλλά και να προστατεύσει την πολιτιστική κληρονομιά ενός τόπου.Η ανάλυση που ακολουθεί αφορά τον πολιτισμικό τουρισμό στο Μυστρά, από τη στιγμή που είναι μια περιοχή με μεγάλο πολιτιστικό ενδιαφέρον. Σκοπός της εργασίας ήταν η εξέταση των πλεονεκτημάτων που προκύπτουν από τον πολιτισμικό τουρισμό του Μυστρά και της στάσης των κατοίκων απέναντι σ’ αυτό το είδος τουρισμού. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των παλινδρομήσεων, ο τουρισμός έχει συμβάλει στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής και γι’ αυτό το λόγο οι κάτοικοι επιθυμούν να αναπτυχθεί και άλλο τα επόμενα πέντε χρόνια. Τέλος, η πλειοψηφία του δείγματος πιστεύει ότι ο πολιτισμικός τουρισμός έχει επιδράσει μέτρια στη διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων και στην προστασία των αρχαιολογικών χώρων.

postgraduate_thesis
Μεταπτυχιακή Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

Sustainable development - Greece - Lakonia (Nome) - Mistra
μάρκετινγκ
Τουριστικό προϊόν
Αειφορική ανάπτυξη - Ελλάδα - Λακωνία (Νομός) - Μυστράς
Τουριστικό μάρκετινγκ - Ελλάδα - Λακωνία (Νομός) - Μυστράς
πολιτιστικός τουρισμός
Tourism - Marketing - Greece - Lakonia (Nome) - Mistra


2007-11-12


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.