Μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων πολιτιστικού τουρισμού: η περίπτωση του Μυστρά

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Library and Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2007 (EN)

Μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων πολιτιστικού τουρισμού: η περίπτωση του Μυστρά

Αποστολοπούλου, Μαρία

Ο πολιτισμικός τουρισμός είναι μια εναλλακτική μορφή τουρισμού που σκοπό έχει να αναδείξει, αλλά και να προστατεύσει την πολιτιστική κληρονομιά ενός τόπου.Η ανάλυση που ακολουθεί αφορά τον πολιτισμικό τουρισμό στο Μυστρά, από τη στιγμή που είναι μια περιοχή με μεγάλο πολιτιστικό ενδιαφέρον. Σκοπός της εργασίας ήταν η εξέταση των πλεονεκτημάτων που προκύπτουν από τον πολιτισμικό τουρισμό του Μυστρά και της στάσης των κατοίκων απέναντι σ’ αυτό το είδος τουρισμού. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των παλινδρομήσεων, ο τουρισμός έχει συμβάλει στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής και γι’ αυτό το λόγο οι κάτοικοι επιθυμούν να αναπτυχθεί και άλλο τα επόμενα πέντε χρόνια. Τέλος, η πλειοψηφία του δείγματος πιστεύει ότι ο πολιτισμικός τουρισμός έχει επιδράσει μέτρια στη διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων και στην προστασία των αρχαιολογικών χώρων.

postgraduate_thesis
Μεταπτυχιακή Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

Sustainable development - Greece - Lakonia (Nome) - Mistra
μάρκετινγκ
Τουριστικό προϊόν
Αειφορική ανάπτυξη - Ελλάδα - Λακωνία (Νομός) - Μυστράς
Τουριστικό μάρκετινγκ - Ελλάδα - Λακωνία (Νομός) - Μυστράς
πολιτιστικός τουρισμός
Tourism - Marketing - Greece - Lakonia (Nome) - Mistra


2007-11-12


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)