Η εφαρμογή του PROJECT ως διδακτικής μεθόδου και ως μέσου αξιολόγησης των γνωστικών και ψυχοκοινωνικών στόχων της στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας της Ελλάδας από τη σκοπιά των εκπαιδευομένων

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2011 (EL)

Η εφαρμογή του PROJECT ως διδακτικής μεθόδου και ως μέσου αξιολόγησης των γνωστικών και ψυχοκοινωνικών στόχων της στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας της Ελλάδας από τη σκοπιά των εκπαιδευομένων

Καραγεώργου, Ελισσάβετ

Η διπλωματική έρευνα αφορά τη διερεύνηση στάσεων και απόψεων των εκπαιδευόμενων των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας σχετικά με τον τρόπο που υλοποιείται το project μέσα στις τάξεις του σχολείου και στην επίτευξη ή όχι των στόχων που θέτουν οι εκπαιδευόμενοι σε γνωσιακό και ψυχοκοινωνικό επίπεδο. Η έρευνα πραγματοποιείται σε εκπαιδευόμενους των ΣΔΕ και οι υποθέσεις είναι τρεις. Αρχικά ότι εφαρμόζονται σωστά τα βήματα - στάδια υλοποίησης της μεθόδου με βάση τη βιβλιογραφία, ακόλουθα ότι ο εκπαιδευτής ανταποκρίνεται στο ρόλο του κατά την εφαρμογή της μεθόδου και τέλος, ότι καλύπτονταιοι γνωστικοίκαι ψυχοκοινωνικοί στόχοι των εκπαιδευομένων.Στο θεωρητικό μέρος γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση με ορισμούς και περιγραφή των εννοιών «δια βίου μάθηση», «εκπαίδευση ενηλίκων», «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας - πρόγραμμα σπουδών, σκοποί και στόχοι τους».Επίσης, δίνεται η έννοια της «εναλλακτικής διδακτικής» στην εκπαίδευση και αναλυτικότερα της διδακτικής μεθόδου «project». Ακολουθεί ανάλυση της εφαρμογής του project στα ΣΔΕ περιγράφοντας τα βήματα και τα στάδια που ακολουθούνται στην τάξη και στο εσωτερικό των ομάδων που δημιουργούνται. Ακόμα, παρατίθενται οι προϋποθέσεις της ορθής εφαρμογής της μεθόδου project σε εκπαιδευόμενους των ΣΔΕ.Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με συμπλήρωση ερωτηματολογίων με 101 κλειστού-τύπου ερωτήσεις σε δείγμα 677 εκπαιδευόμενων από 24 ΣΔΕ πανελλαδικά. Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της περιγραφικής στατιστικής, των συσχετίσεων και της παραγοντικής ανάλυσης μεταξύ των μεταβλητών και γίνεται σχολιασμός-ανάλυση των αποτελεσμάτων. Τέλος, γίνεται καταγραφή των συμπερασμάτων που απορρέουν μέσα από τη διεξαγωγή της έρευνας και σύγκριση τους με τη διεθνή βιβλιογραφία.

postgraduate_thesis
Μεταπτυχιακή Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

Μέθοδος PROJECT
γνωστικοί στόχοι
Διδασκαλία - Μεθοδολογία
ψυχοκοινωνικοί στόχη
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Διδασκαλία - Μέθοδος Project
διδακτική
Συνεχιζόμενη εκπαίδευση - Ελλάδα
Εκπαίδευση - Ελλάδα


2011-05-13


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.