Αντιμετώπιση της εφηβικής παχυσαρκίας με διατροφή και άσκηση

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2005 (EL)
Αντιμετώπιση της εφηβικής παχυσαρκίας με διατροφή και άσκηση

Κουτρολού, Χαρά

Στην πτυχιακή αυτή μελέτη ασχοληθήκαμε με τους εφήβους. Εξετάσαμε την ανάπτυξη τους και τις ιδιαίτερες διατροφικές ανάγκες τους και επικεντρωθήκαμε σε ένα πρόβλημα που σχετίζεται με τη διατροφή και έχει πάρει διαστάσεις επιδημίας, την παχυσαρκία. Εξετάσαμε τα διαγνωστικά κριτήρια, τα επιδημιολογικά στοιχεία, την παθογένεια αλλά και τις επιπλοκές στην υγεία, τη σημασία της έγκαιρης αντιμετώπισής της και αναζητήσαμε αντίστοιχες μεθόδους που υπάρχουν στη βιβλιογραφία, επικεντρώνοντας στην παρέμβαση με διατροφή, άσκηση ή συνδυασμό τους. Εξετάσαμε την αποτελεσματικότητά τους στη μακροπρόθεσμη διαχείρηση του σωματικού βάρους, ενώ επισημάναμε σημεία που χρειάζονται περισσότερη διερεύνηση. Το κύριο συμπέρασμα στο οποίο καταλήξαμε είναι πως η πολυπαραγοντική διάσταση της παχυσαρκίας απαιτεί συνδυαστική αντιμετώπιση και τη συνεργασία γιατρών, διαιτολόγων, ψυχολόγων, γυμναστών αλλά και των γονέων. Η δυσκολία που αντιμετωπίσαμε ήταν πως δεν υπάρχουν πολλές έρευνες πάνω στους εφήβους, ενώ οι περισσότερες περιλαμβάνουν και την παιδική ηλικία, με αποτέλεσμα να μην είναι εύκολη η διεξαγωγή ξεκάθαρων συμπερασμάτων.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

Παχυσαρκία - Πρόληψη
Obesity - In adolescence
Obesity - Treatment
Παχυσαρκία - Έφηβοι
Obesity - Prevention
Παχυσαρκία - Θεραπεία

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2005


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.