Η παιδαγωγική προσέγγιση του θεσμού της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Κύπρο

 
This item is provided by the institution :
Harokopio University
Repository :
Library & Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2006 (EN)
Η παιδαγωγική προσέγγιση του θεσμού της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Κύπρο

Λαμπρινού, Ιωαννα

Στο θεωρητικό μέρος της μελέτης μια ιστορική ανασκόπηση, περιγράφει την εξέλιξη του θεσμού της επιμορφωσης στην Κύπρο έως σημερα. Αναλύεται η έννοια του όρου επιμόρφωση και καθορίζονται οι σκοποί και οι στόχοι της επιμορφωτικής διαδικασίας. Επισημαίνεται η άναγκη για παιδαγωγική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην Κύπρο και αποκαλύπτεται η συμβολή της ψυχοπαιδαγωγικής επιμόρφωσης στο πολύπλευρο έργο του εκπαιδευτικού. Παράλληλα τονίζεται η σημασία της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στη χρήση νέων τεχνολιγιών.Τέλος στο θεωρητικό μερος της μελέτης αυτής παρουσιάζονται οι μορφές επιμόρφωσης που υπάρχουν στην Κύπρο.Μέσω της έρευνα επιχειρήται η διερεύνηση της στάσης των εκπαιδευτικών της Κύπρου απέναντι στον θεσμό της επιμόρφωσης γενικά, αλλά και ειδικότερα σε θέματα παιδαγωγικής και ψυχολογίας. Επιπλέον εξετάζεται η εξοικείωση των εκπαιδευτικών με τις νέες τεχνολογίες αλλά και οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με νέες μορφές επιμόρφωσης όπως η ενδοσχολική και η εξ αποστάσεως επιμόρφωση.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

Teachers - Training of - Cyprus
Εκπαιδευτικοί - Επιμόρφωση - Κύπρος
High school teaching - Cyprus
Εκπαίδευση
Μέση - Κύπρος

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2006


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)