Ο ρόλος της διαφήμισης στη διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς: η περίπτωση των παιχνιδιών

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2002 (EL)

Ο ρόλος της διαφήμισης στη διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς: η περίπτωση των παιχνιδιών

Περικλέους, Αναστασία

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

καταναλωτική συμπεριφορά
Διαφήμιση
εμπόριο
παιχνίδια
Καταναλωτική συμπεριφορά
Διαφήμιση και παιδιά


2002


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.