Οι απόψεις και οι στάσεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αυθεντία του δασκάλου στο ελληνικό σχολείο

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)

Οι απόψεις και οι στάσεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αυθεντία του δασκάλου στο ελληνικό σχολείο

Καστρίτση, Αλεξάνδρα

Αντικείμενο μελέτης της εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των απόψεων και των στάσεων των καθηγητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αυθεντία του δασκάλου στο ελληνικό σχολείο. Στην συγκεκριμένη έρευνα πήραν μέρος 102 εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από σχολεία της Αθήνας και της επαρχίας. Πιο συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί ρωτήθηκαν για τις διδακτικές τεχνικές, επικοινωνιακές και παιδαγωγικές πρακτικές που αξιοποιούν στην καθημερινή τους διδασκαλία και επικοινωνία και πως μέσω αυτών διαμορφώνεται η έννοια της «αυθεντίας» του Έλληνα εκπαιδευτικού. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι εκπαιδευτικοί ασκούν τη διδακτική διάσταση της αυθεντίας τους επιδεικνύοντας βαθιά γνώση του αντικειμένου τους αλλά και χρησιμοποιώντας διδακτικές τεχνικές που διευκολύνουν τη μετάδοση της νέας γνώσης και την αφομοίωσή της από τους μαθητές. Αποφεύγουν να αποβάλλουν τους μαθητές από την τάξη ή να τους παραπέμπουν στο Διευθυντή του σχολείου όταν παραβαίνουν τους κανόνες συμπεριφοράς και προτιμούν να τους επιπλήττουν δημόσια. Τέλος, συνεργάζονται και ανταλλάσσουν απόψεις με τους συναδέλφους για διάφορα ζητήματα αλλά δεν επιλέγουν να επικοινωνούν τακτικά πέρα των προγραμματισμένων συναντήσεων με τους γονείς.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

Secondary - Greece
Μέση - Ελλάδα
αυθεντία
Education
καθηγητές
δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Εκπαίδευση
Δάσκαλοί
Εκπαιδευτικοί - Ελλάδα
Teachers - Greece


2012-07-10


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.