An ontology-based knowledge model for marketing decision support in Tourism

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



An ontology-based knowledge model for marketing decision support in Tourism

Stalidis, George
Karapistolis, Dimitrios

Δημοσιεύσεις μελών--ΣΔΟ--Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης,2013

Άλλο
other
Presentation
Other


7th Metadata and Semantics Research Conference (MTSR)

Αγγλική γλώσσα

2015-07-09T19:51:33Z

978-960-287-143-0
Metadata and Semantics Research Conference, Thessaloniki, 2013

Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά

Το τεκμήριο πιθανώς υπόκειται σε σχετική με τα Πνευματικά Δικαιώματα νομοθεσία
This item is probably protected by Copyright Legislation



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.