EXPERIENTIAL LEARNING: THE ROCK CYCLE IN A WORKSHOP - PRESENTATION AND EVALUATION OF THE TEACHING APPROACH

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)

EXPERIENTIAL LEARNING: THE ROCK CYCLE IN A WORKSHOP - PRESENTATION AND EVALUATION OF THE TEACHING APPROACH (EN)

Psychogiou, M.
Chrysostomidis, P.

Η έρευνα η οποία διεξήχθη στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος GEOschools για να διερευνηθεί το ενδιαφέρον μαθητών και καθηγητών όσον αφορά στις Γεωεπιστήμες στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι μαθητές και οι καθηγητές έδειξαν έντονο ενδιαφέρον και για τις στρατηγικές διδασκαλίας οι οποίες εφαρμόζονται στη διδασκαλία της Γεωλογίας. Έχοντας το συγκεκριμένο γεγονός υπ’ όψη, σχεδιάστηκε το εργαστήριο για τον Κύκλο των Πετρωμάτων, με προσομοιώσεις των φυσικών διεργασιών με τη χρήση καθημερινών αντικειμένων. Το εργαστήρι πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια μαθητών ή/και εκπαιδευτικών οι οποίοι αξιολόγησαν το εγχείρημα με βάση την αποτελεσματικότητα στη μετάδοση γνώσης και την απόκτηση βαθύτερης κατανόησης σε μάλλον δυσνόητες έννοιες, μέσα από φύλλα αξιολόγησης. (EL)
A research organised in the frame of the European project GEOschools to investigate the interest of students and teachers in geosciences in secondary school, concluded that both students and teachers are deeply interested, among other things, in the teaching strategies applied to teaching Geology. Bearing this in mind, a workshop was designed about the rock cycle, simulating the natural processes that take place in earth’s lithosphere, using everyday objects. The workshop was then carried out with the help of students and/or teachers of secondary school who evaluated the whole endeavour in terms of efficiency in imparting knowledge and acquisition of a deeper understanding of otherwise difficult concepts through evaluation sheets. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

δευτεροβάθμια εκπαίδευση (EL)
διδακτική της Γεωλογίας (EL)
προσομοιώσεις των φυσικών διεργασιών (EL)
simulation of natural processes (EN)
secondary school (EN)
geology teaching (EN)


Δελτίο της Ελληνικής Γεωλογικής Εταιρίας

Αγγλική γλώσσα

2016-07-27


Geological Society of Greece (EN)

0438-9557
2529-1718
Δελτίο της Ελληνικής Γεωλογικής Εταιρείας; Τόμ. 50 Αρ. 1 (2016): 14o Διεθνές Συνέδριο της Ελληνικής Γεωλογικής Εταιρίας; 245-254 (EL)
Bulletin of the Geological Society of Greece; Vol. 50 No. 1 (2016): 14th International Conference of the G.S.G.; 245-254 (EN)

Copyright (c) 2017 M. Psychogiou, P. Chrysostomidis (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.