USE OF ESA EARTH OBSERVATION EDUCATIONAL RESOURCES IN VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING - LIFELONG LEARNING: TOWARDS STEM PROMOTION AND DEVELOPMENT OF SKILLS

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



USE OF ESA EARTH OBSERVATION EDUCATIONAL RESOURCES IN VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING - LIFELONG LEARNING: TOWARDS STEM PROMOTION AND DEVELOPMENT OF SKILLS (EN)

Koutsoukos, M.
Mouratidis, A.

H Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ) και η Διά Βίου Μάθηση (ΔΒΜ) βρίσκονται στο προσκήνιο της Ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής πολιτικής, προς αντιμετώπιση της έλλειψης ενδιαφέροντος των μαθητών για τα αντικείμενα STEM και την αναδυόμενη ανάγκη της αγοράς εργασίας για νέες δεξιότητες. Πολλές από τις τεχνολογίες αιχμής, με εφαρμογή στην καθημερινή ζωή, βασίζονται ή συνδέονται με το διάστημα, ενώ το τελευταίο φαίνεται να προκαλεί το γνήσιο ενδιαφέρον των μαθητών. Ως εκ τούτου, η συσχετιζόμενη με το διάστημα εκπαίδευση, μπορεί να συνεισφέρει στις ως άνω ευρωπαϊκές στρατηγικές, ενεργώντας μεταξύ άλλων ως πόλος έλξης μαθητών στα πεδία STEM, καθώς και σε αντικείμενα που σχετίζονται με το περιβάλλον και τη γεωχωρική πληροφορία. Η παρούσα εργασία εστιάζει στην πληθώρα εκπαιδευτικών πηγών του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ΕΟΔ) με θέμα την παρατήρηση της 1653 Γης από το διάστημα, οι οποίες είναι άμεσα προσβάσιμες, χωρίς κόστος, αλλά και διαθέσιμες σε διαφορετικές γλώσσες. Η αξιοποίησή τους στην ΕΕΚ και τη ΔΒΜ, ιδιαίτερα για την προώθηση των πεδίων STEM, καθώς και την ανάπτυξη πράσινων και γεωχωρικών δεξιοτήτων, θα επέφερε πολυδιάστατα και αμφίδρομα θετικά αποτελέσματα για την Ευρωπαϊκή Ένωση και τον ΕΟΔ. Τέλος, προτείνεται η συνολική και σε βάθος αξιολόγηση της δυνητικής συνεισφοράς της διαστημικής εκπαίδευσης στην ΕΕΚ και τη ΔΒΜ. (EL)
Vocational Education and Training (VET) and Life-Long Learning (LLL), stand at the forefront of Europe’s strategic policies in Education, in response to the lack of students’ interest in STEM and the emerging needs for new skills in the labour market. Space can be a particularly useful platform for attracting students to STEM, environmental as well as topics related to geospatial information, as many state-of-the-art technologies used in everyday life are space-based, while space seems to also be creating a genuine interest among most learners. This study focuses on the plethora of European Space Agency (ESA) Earth Observation (EO) education material readily accessible, at no cost and available in several languages. Undertaking the effort to optimize/extend the use of these existing EO educational resources also in VET and LLL, for promoting STEM subjects, as well as for the development of green and geospatial skills, would be to the mutual benefit of both ESA and the European Union. Finally, it is proposed that an assessment of the utility and potential for the overall ESA Education resources (other than EO), but also of other Space Agencies and relevant institutions active in space education, in VET and LLL would be of particular interest. Keywords:  (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

Γεωχωρικές δεξιότητες (EL)
Εκπαίδευση (EL)
Πράσινες δεξιότητες (EL)
Διάστημα (EL)
Μαθησιακά αποτελέσματα (EL)
Space (EN)
Εducation (EN)
Geospatial skills (EN)
Learning outcomes (EN)
Green skills (EN)

Ελληνική Γεωλογική Εταιρεία (EL)
Geological Society of Greece (EN)

Δελτίο της Ελληνικής Γεωλογικής Εταιρίας

2016-07-27


Geological Society of Greece (EN)

0438-9557
2529-1718
Δελτίο της Ελληνικής Γεωλογικής Εταιρείας; Vol 50, No 3 (2016): 14th International Conference of the G.S.G.; 1652-1661 (EL)
Bulletin of the Geological Society of Greece; Vol 50, No 3 (2016): 14th International Conference of the G.S.G.; 1652-1661 (EN)

Copyright (c) 2017 A. Mouratidis, M. Koutsoukos (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.