Η σχέση της μουσικής με τη λειτουργία της μνήμης σε παιδιά πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Σύγχρονη έρευνα στην Αττική.

RDF 

 
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT
Η σχέση της μουσικής με τη λειτουργία της μνήμης σε παιδιά πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Σύγχρονη έρευνα στην Αττική. (EN)

Σιτώτης, Γεώργιος
Βούλγαρη, Ελευθερία

Η σχέση που έχει η μουσική του Μότσαρτ, και πιο συγκεκριμένα η ακρόαση της σονάτας K.448, με τη γνωστική ικανότητα μαθητών και σπουδαστών (Mozart Effect) έχει αποτελέσει αντικείμενο μελετών και ερευνών στο εξωτερικό από το 1993 μέχρι και τις μέρες μας. Η ιδιαίτερη αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης σονάτας επιδοκιμάστηκε και αποδοκιμάστηκε από διαφορετικούς ερευνητές. Στο παρόν άρθρο θα αναφερθούν αναλυτικά οι έρευνες των προηγούμενων ετών, καθώς και τα αποτελέσματα της εγχώριας έρευνας σε μικρό δείγμα μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που διενήργησαν οι συγγραφείς. Θα πραγματοποιηθεί λεπτομερής παρουσίαση των αποτελεσμάτων και θα αναδειχθεί η σχέση της μνήμης των μαθητών με α) την ακρόαση της συγκεκριμένης σονάτας του Μότσαρτ, β) την ακρόαση ενός σύγχρονου δημοφιλούς τραγουδιού, και γ) την εκμάθηση και φωνητική εκτέλεση ενός τραγουδιού. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

Mozart Effect (EN)
συναίσθημα (EN)
μνήμη (EN)
Music Psychology (EN)
σύγχρονη έρευνα (EN)

Ένωση εκπαιδευτικών μουσικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (EL)
Greek association of Primary Music Education Teachers (EN)

Επιστημονική Έκδοση για τη Μουσική, την Εκπαίδευση και τον Πολιτισμό

2012-11-10


Greek Association of Primary Music Education Teachers (EN)

1792-2518
Επιστημονική Έκδοση για τη Μουσική, την Εκπαίδευση και τον Πολιτισμό; Vol 3, No 1 (EL)
Hellenic Journal of Music, Education and Culture; Vol 3, No 1 (EN)

Authors who publish with this journal agree to the following terms:Authors retain copyright and grant the journal right of first publication, with the work [SPECIFY PERIOD OF TIME] after publication simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access). (EN)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)