Διαχείριση κρίσεων μέσω των social media: case study TUI LTD

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διαχείριση κρίσεων μέσω των social media: case study TUI LTD

Μωυσιάδου, Ουρανία

Σιγάλα, Μαριάννα

masterThesis

2014
2015-11-18T09:03:13Z


Ο σκοπός της παρούσας μελέτης περίπτωσης της TUI είναι η αξιολόγηση του τρόπου διαχείρισης των κρίσεων από τον εν λόγω οργανισμό και ο ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε αυτή. Για την επίτευξη του παραπάνω σκοπού, τίθενται οι ακόλουθοι στόχοι της μελέτης:• Να περιγραφούν ο οργανισμός, οι δραστηριότητές του και ο τρόπος λειτουργίας και διοίκησής του. • Να γίνει κατανοητό το σύστημα διαχείρισης κρίσεων που εφαρμόζει ο συγκεκριμένος οργανισμό σε έκτακτες περιστάσεις. • Να εξεταστεί η διαχείριση των κρίσεων σε σχέση με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τον οργανισμό• Να σκιαγραφηθεί το προφίλ της εταιρίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης• Να διαπιστωθεί αν υπάρχει κάποιο σχέδιο διαχείρισης των κρίσεων και επικοινωνίας με τους πελάτες της. • Να εξεταστούν οι αντιδράσεις του οργανισμού σε προηγούμενες κρίσεις που αντιμετώπισε. Καθώς η έρευνα αφορά μόνο ένα ταξιδιωτικό οργανισμό, την TUI, η μεθοδολογία της μελέτης περίπτωσης (case study) κρίνεται ως η καταλληλότερη, αφού επιτρέπει μια εις βάθος ανάλυση των αντιδράσεων του οργανισμού.


Τουρισμός
Διαχείριση κρίσης
Κοινωνικά δίκτυα
Κρίση
Case study
Crisis management
Web 2.0
Social media
Tui

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Σχεδιασμός Διοίκηση και Πολιτική του Τουρισμού.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)