Διεθνές μάρκετινγκ με τη χρήση του διαδικτύου

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2005 (EL)

Διεθνές μάρκετινγκ με τη χρήση του διαδικτύου (EL)

Βέζος, Αλέξανδρος

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. (EL)

Σήμερα, ως ηλεκτρονικό εμπόριο δεν εννοόυνται μόνο οι εμπορικές συναλλαγές (π.χ αποστολή παραγγελιών από τον πελάτη στον προμηθευτή, αποστολή τιμολογίων, είσπραξη απαιτήσεων) αλλά και η γενικότερη επιχειρηματική δραστηριότητα που αναπτύσσει η εταιρεία στην αγορά του Διαδικτύου, όπως διαφήμιση, ανεύρεση πελατών, παροχή πληροφοριών σχετικά με την εταιρεία και τα προϊόντα της, έρευνα αγοράς και λοιπές τεχνικές μάρκετινγκ.

masterThesis

Ηλεκτρονικό εμπόριο (EL)
Marketing Research (EL)
Τμηματοποίηση αγοράς (EL)
Διαδίκτυο (EL)
Έρευνα Μάρκετινγκ (EL)
Market segmentation (EL)
E-commerce (EL)
Internet (EL)
Customer service (EL)
Εξυπηρέτηση πελατών (EL)


2005


2015-11-19T10:35:40Z

Χίος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.