Διεπιχειρησιακές συνεργασίες: εξελίξεις, διοίκηση & παράγοντες επιτυχίας

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2005 (EN)

Διεπιχειρησιακές συνεργασίες: εξελίξεις, διοίκηση & παράγοντες επιτυχίας (EL)

Γαρρή, Μυρώπη - Νικόλαος

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. (EL)

Στη σημερινή εποχή, όπου στην παγκόσμια οικονομία επικρατούν οι τάσεις της παγκοσμιοποίησης και της ολοένα συνεχόμενης αύξησης του διεθνούς ανταγωνισμού, οι επιχειρήσεις έχουν φτάσει στα όρια της μείωσης του κόστους μέσα από τις μέχρι τώρα γνωστές μεθόδους επίτευξης αυτού, και τώρα ψάχνουν νέους τρόπους για περαιτέρω μείωση. Η επίτευξη του στόχου της απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος είναι ένας παράλληλος στόχος για τις επιχειρήσεις, για την επιβίωση και την ανάπτυξή τους. Σε αυτή την κατεύθυνση, οι επιχειρήσεις ιδρύουν, καλλιεργούν και αναπτύσσουν, διεπιχειρησιακές συμμαχίες, συνεργασίες και δίκτυα. Στην εργασία που ακολουθεί, προσπαθήσαμε να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερο όλες τις πτυχές του θέματος αυτού, αρχίζοντας από την περιγραφή των δικτύων διανομής προϊόντος ως πρώτη μορφή ανάπτυξης συνεργασίας από τις επιχειρήσεις και καταλήγουμε στη σημερινή μορφή των συμμαχιών επιχειρήσεων. Στο τελευταίο αυτό θέμα συμπεριλαμβάνεται η ανάπτυξη των σημαντικότερων παραμέτρων και σχετικών εννοιών που πρέπει να λαμβάνονται υπ’ όψη για τη σωστή λειτουργία και διοίκηση των δικτύων, όπως αυτών της σταθερότητας, της ποικιλίας, της ταυτότητας και της εμπιστοσύνης. Στη συνέχεια αναφερόμαστε διεξοδικά στον εξαιρετικά σημαντικό ρόλο της συνεργασίας και ιδιαίτερα στις σχέσεις των ανθρώπων μέσα στα δίκτυα. Ο ρόλος του διαδικτύου, μα και η αντιμετώπιση του θέματος από την Ε.Ε ακολουθούν. Έπεται η παρουσίαση μιας μελέτης περίπτωσης για τα δίκτυα μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων στη βιομηχανία ηλεκτρονικών στη Βόρεια Κορέα.Τέλος, προτείνεται μια φόρμα αξιολόγησης απόδοσης συνεργασιών που μπορεί να χρησιμοποιήσει η επιχείρηση για να διαπιστώσει το κατά πόσο οι συνεργασίες που έχει δομήσει λειτουργούν αποδοτικά. Μέσα από τη διεξοδική ανάπτυξη όλων των παραπάνω θεμάτων, πιστεύουμε ότι έχουμε καλύψει πλήρως την πλειονότητα των θεμάτων που αφορούν τις διεπιχειρησιακές συμμαχίες και δίκτυα επιχειρήσεων.

masterThesis

Διεπιχειρησιακή Συνεργασία (EL)
Factors for sucessful Relationships (EL)
Παράγοντες Επιτυχίας Συνεργασιών (EL)
Interfirm Relationships (EL)
Δίκτυα συνεργασιών (EL)
Διεπιχειρησιακές Σχέσεις (EL)
Interfirm Co-operation (EL)
Co-operation networks (EL)


2005


2015-11-19T10:35:41Z

Χίος




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)