Προβλήματα παιδαγωγικού υλικού στη δευτεροβάθμια (γυμνάσιο) στην εκμάθηση της αγγλικής ως ξένης γλώσσας από την πλευρά α) των υποκειμένων (μαθητών) και β) του υλικού (πως είναι διαμορφωμένο)

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Προβλήματα παιδαγωγικού υλικού στη δευτεροβάθμια (γυμνάσιο) στην εκμάθηση της αγγλικής ως ξένης γλώσσας από την πλευρά α) των υποκειμένων (μαθητών) και β) του υλικού (πως είναι διαμορφωμένο)

Τάκα, Αναστασία - Παναγιώτης

Παπαδόπουλος, Ιωάννης

masterThesis

2011
2015-11-19T10:44:27Z


This essay attempts to evaluate the pedagogical material used for the teaching of English in High School, taking into account the problems that occur by the way it is structured and how these influence the perception of it by the ones that actually use it, the students themselves. For a thorough assessment we focused on the book for the 3rd Grade of High School, which was used for the first time during the 2009-2010 schoolyear. It is a highly dense material and targets at the accomplishment of many different aims so through the survey we attempt to determine how the final product, the school book, is perceived by the actual users, the students, and how they assess it through the continuous usage of it during the process of learning.
Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αξιολογήσει το παιδαγωγικό υλικό που χρησιμοποιείται για τη διδασκαλία των αγγλικών ως ξένη γλώσσα στo Γυμνάσιο, εξετάζοντας ποια προβλήματα προκύπτουν από τον τρόπο δόμησης του και πώς αυτά επηρεάζουν την πρόσληψη από τους άμεσα ενδιαφερόμενους, τους ίδιους τους μαθητές. Για μια περισσότερο εμπεριστατωμένη έρευνα επικεντρωθήκαμε στο εγχειρίδιο της Γ’ Γυμνασίου, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά κατά το σχολικό έτος 2009-2010. Πρόκειται για πολύ πυκνά δομημένο υλικό με πολλαπλή στοχοθεσία. Σκοπός της έρευνας είναι να διασαφηνιστεί το πώς το τελικό προϊόν, το διδακτικό αυτό βιβλίο, γίνεται δεκτό από τους τελικούς αποδέκτες, τους μαθητές, και πώς αυτοί το κρίνουν μέσα από τη συνεχή χρήση του κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας.


Αγγλική γλώσσα
English language
Αξιολόγηση παιδαγωγικού υλικού
Evaluation of pedagogical material
European educational policy
Ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Παιδικό Βιβλίο και Παιδαγωγικό Υλικό.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)