Στάσεις και Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών για τη Λειτουργικότητα του Συλλόγου Διδασκόντων στα Σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)

Στάσεις και Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών για τη Λειτουργικότητα του Συλλόγου Διδασκόντων στα Σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου (EL)

Κατσιαούνης, Βασίλειος - Γρηγόριος

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας. (EL)

Ο Σύλλογος Διδασκόντων αποτελεί ένα συλλογικό όργανο διοίκησης μιας σχολικής μονάδας. Λειτουργεί με βάσει θεσμοθετημένες αρμοδιότητες και παίζει καθοριστικό ρόλο στην αποτελεσματικότητα και τη λειτουργία ενός σχολείου. Η παρούσα έρευνα έχει σκοπό να καταγράψει τις στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τη λειτουργικότητα του συλλόγου διδασκόντων στην Εκπαιδευτική Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη: Στο πρώτο μέρος γίνεται μια βιβλιογραφική αναφορά για τις αρμοδιότητες και τον τρόπο λειτουργίας του Συλλόγου Διδασκόντων και στο δεύτερο μέρος παρατίθεται η έρευνα , που έλαβε χώρα τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο του 2013. Στο τέλος παρατίθενται τα ευρήματά της και γίνεται ερμηνεία των συμπερασμάτων καθώς και προτάσεις
The Teacher’s Association constitutes a collective administration body in a school unit. It acts based upon constituted jurisdictions and plays a decisive role in the efficiency and function of a school. The following research intends to record the attitudes and perceptions of the teachers for the functionality of the teacher’s association in the Educational Region of South Aegean.The assignment consists of two parts: in the first one, the jurisdictions and the way of function of the teacher’s association are reported; in the second part, the research that was carried out during January and February 2013 is analysed. At the end, the findings of the research are enlarged upon, the results are displayed as well as conclusions and recommendations are presented.

masterThesis

Teacher’s association (EL)
Σύλλογος διδασκόντων (EL)
Διοίκηση της εκπαίδευσης (EL)
Education Management (EL)


2013


2015-11-19T10:47:04Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.