O ρόλος του/της Διευθυντή/ριας στην αποτελεσματική λειτουργία του σχολείου και της οικογένειας, στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στον Νομό Αττικής.

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2013 (EN)

O ρόλος του/της Διευθυντή/ριας στην αποτελεσματική λειτουργία του σχολείου και της οικογένειας, στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στον Νομό Αττικής. (EL)

ΛΙΒΕΡΗ, ΑΘΗΝΑ - ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας. (EL)

Σε αυτή την έρευνα χρησιμοποιήσαμε ένα τυχαίο δείγμα 104 διευθυντών σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο νομό Αττικής, προκειμένου να καταγράψουμε απόψεις και στάσεις για το ρόλο του διευθυντή στην αποτελεσματική λειτουργία του σχολείου –οικογένειας. Οι σχέσεις σχολείου και οικογένειας συνιστούν ένα σημαντικό κεφάλαιο, αφού το σχολείο, ως ένας κοινωνικός οργανισμός, αποτελείται από ένα σύνολο λειτουργικών στοιχείων(μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς κα), καθένα από τα οποία επιτελεί το δικό του επιμέρους έργο, αλλά όλα μαζί συλλειτουργούν, συνεργάζονται και αλληλεπιδρούν για την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων του σχολείου. Ο ρόλος του διευθυντή είναι σημαντικός αφού την ευθύνη για την ομαλή λειτουργία του σχολείου, αλλά και τον συντονισμό όλων των δυνάμεων(παραγόντων) την επωμίζεται ο ίδιος. Είναι αυτός που θα συνεργάζεται και θα επικοινωνεί με τις οικογένειες των μαθητών, αφού η σωστή και έγκυρη επικοινωνία με τους γονείς των μαθητών προλαμβάνει τη δημιουργία προστριβών μεταξύ τους. Στόχος της παρούσας έρευνας είναι, ο βαθμός συνεργασίας και επικοινωνίας μεταξύ σχολείου και οικογένειας, ο βαθμός συνεργασίας του διευθυντή με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, καθώς και προτάσεις για τη βελτίωση αυτής της επικοινωνίας, ώστε να γίνει πιο εύκολο το έργο του διευθυντή μέσα στη σχολική μονάδα.
In this study we used a random sample of 104 primary school heads in Attica to survey opinions and attitudes about the role of Director in the effective operation of the school-family. The school and family relationships are an important asset, since the school as a social organization, consists of a set of functional elements (students, parents, teachers etc), each of which performs its own individual project, but with all function together, collaborate and interact to achieve specific goals of the school. The role of the manager is important because the responsibility for the smooth running of the school, and coordinate all forces (factors) bear himself. It is the one who will collaborate and communicate with students families, after proper and timely communication with parents of students prevents the friction between them. The aim of this research is the extent of cooperation and communication between school and family, the degree of cooperation of the director with the parents and teachers, as well as suggestions for improving this communication, so as make easier the work of the manager in the school unit.

masterThesis

School (EL)
Σχολείο (EL)
Family (EL)
Επικοινωνία (EL)
Οικογένεια (EL)
Communication (EL)


2013


2015-11-19T10:47:05Z

Ρόδος




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)