Στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στην αξιολόγησή τους : η περίπτωση του Νομού Ηλείας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)

Στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στην αξιολόγησή τους : η περίπτωση του Νομού Ηλείας (EL)

Γιαννικόπουλος, Ιωάννης - Επαμεινώνδας

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας. (EL)

Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση οφείλει να στοχεύει στη βελτίωση και στην αποτελεσματικότητα της ποιότητάς της. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του έργου των εκπαιδευτικών θα πρέπει να αποτελεί ένα από τα κρίσιμα ζητήματα κάθε χώρας στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής της πολιτικής. Στην Ελλάδα, η υπάρχουσα κατάσταση σηματοδοτείται από την έλλειψη αξιολόγησης στο χώρο της εκπαίδευσης. Οι απόψεις και οι προβληματισμοί για μια ενδεχόμενη εφαρμογή της ποικίλουν και δημιουργούν ερωτηματικά. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη των στάσεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στην αξιολόγησή τους, λίγο πριν την αναμενόμενη εφαρμογή της αξιολόγησης μετά από πολλά χρόνια απουσίας της. Τα αποτελέσματα του ερευνητικού μέρους της εργασίας δείχνουν μια αρνητική στάση των εκπαιδευτικών απέναντι στην αξιολόγηση. Την αποδέχονται περισσότερο ως ανατροφοδότηση και βελτίωση, ενώ η αυτοαξιολόγηση είναι ο προτιμότερος τρόπος αξιολόγησής τους.

masterThesis

Evaluation (EL)
Αξιολόγηση (EL)
Education (EL)
Εκπαίδευση (EL)
Attitudes (EL)
Στάσεις (EL)


2014


2015-11-19T10:47:07Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.