Στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στην αξιολόγησή τους : η περίπτωση του Νομού Ηλείας

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2014 (EN)

Στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στην αξιολόγησή τους : η περίπτωση του Νομού Ηλείας (EL)

Γιαννικόπουλος, Ιωάννης - Επαμεινώνδας

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας. (EL)

Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση οφείλει να στοχεύει στη βελτίωση και στην αποτελεσματικότητα της ποιότητάς της. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του έργου των εκπαιδευτικών θα πρέπει να αποτελεί ένα από τα κρίσιμα ζητήματα κάθε χώρας στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής της πολιτικής. Στην Ελλάδα, η υπάρχουσα κατάσταση σηματοδοτείται από την έλλειψη αξιολόγησης στο χώρο της εκπαίδευσης. Οι απόψεις και οι προβληματισμοί για μια ενδεχόμενη εφαρμογή της ποικίλουν και δημιουργούν ερωτηματικά. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη των στάσεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στην αξιολόγησή τους, λίγο πριν την αναμενόμενη εφαρμογή της αξιολόγησης μετά από πολλά χρόνια απουσίας της. Τα αποτελέσματα του ερευνητικού μέρους της εργασίας δείχνουν μια αρνητική στάση των εκπαιδευτικών απέναντι στην αξιολόγηση. Την αποδέχονται περισσότερο ως ανατροφοδότηση και βελτίωση, ενώ η αυτοαξιολόγηση είναι ο προτιμότερος τρόπος αξιολόγησής τους.

masterThesis

Evaluation (EL)
Αξιολόγηση (EL)
Education (EL)
Εκπαίδευση (EL)
Attitudes (EL)
Στάσεις (EL)


2014


2015-11-19T10:47:07Z

Ρόδος




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)