Οι κατ' οίκον εργασίες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση : μια ερευνητική προσέγγιση

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2014 (EN)

Οι κατ' οίκον εργασίες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση : μια ερευνητική προσέγγιση (EL)

Μπάρμπα, Μαρία - Αθανάσιος

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας. (EL)

The purpose of this research was to carry out an investigation of the opinions of primary school teachers, of the county of Ioannina, in the school year 2013-2014, about pupils’ homework. The study consists of two parts: the theoretical and the empirical one. In the first part some basic concepts concerning pupils’ homework are examined. Furthermore, the relevant literature is analyzed, emphasizing on the opinions of teachers. Finally, the factor of time and the role of all-day school in the completion of homework are presented. The empirical part is composed of the research methodology, the presentation and discussion of the results, the testing of the assumptions and the formulation of proposals. The results of the survey indicate that the majority of the teachers view pupils’ homework as something positive and use it often in today's schools.
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η αποτύπωση των απόψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από τον Νομό Ιωαννίνων τη σχολική χρονιά 2013-2014, πάνω στο ζήτημα των κατ’ οίκον εργασιών. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη: το θεωρητικό και το ερευνητικό. Στο θεωρητικό μέρος αναλύονται εισαγωγικές και βασικές έννοιες των κατ’ οίκον εργασιών. Ακολούθως, γίνεται αναφορά στις απόψεις των εμπλεκομένων, με έμφαση στις απόψεις των εκπαιδευτικών. Τέλος, παρουσιάζονται ο παράγοντας χρόνος και ο ρόλος του ολοήμερου σχολείου στην ολοκλήρωση των κατ’ οίκον εργασιών. Το ερευνητικό μέρος περιλαμβάνει τη μεθοδολογία της έρευνας, την παρουσίαση και τη συζήτηση των αποτελεσμάτων καθώς και τον έλεγχο των υποθέσεων και τη διατύπωση προτάσεων. Τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι η πλειονότητα των εκπαιδευτικών αντιμετωπίζει θετικά τις κατ’ οίκον εργασίες και τις χρησιμοποιεί συχνά στο σημερινό σχολείο.

masterThesis

Κατ’ οίκον εργασίες (EL)
All-day school (EL)
Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (EL)
Teachers of primary education (EL)
Ελεύθερος χρόνος των μαθητών (EL)
Duration (EL)
Ολοήμερο σχολείο (EL)
Homework (EL)


2014


2015-11-19T10:47:08Z

Ρόδος




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)