Διοίκηση και επιχειρηματικότητα στην προσχολική εκπαίδευση και το φαινόμενο της γυάλινης οροφής
(EL)
Καρούντζου, Γεωργία - Χρήστος
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας.
(EL)
Η εργασία αυτή μελετά τη διοικητική και επιχειρηματική πτυχή του επαγγέλματος της νηπιαγωγού.Πιο συγκεκριμένα, μελετάται η πρόθεση που έχουν οι γυναίκες νηπιαγωγοί να αναλάβουν μια διοικητική θέση στη σχολική μονάδα που απασχολούνται, και η πρόθεση τους για τη δημιουργία επιχείρησης στην προσχολική εκπαίδευση. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, έχουν οι λόγοι – παράγοντες που τις ωθούν ή τις απωθούν αντίστοιχα από διοικητικά και επιχειρηματικά καθήκοντα. Για την μελέτη των παραπάνω παραγόντων πραγματοποιήθηκε σχετική έρευνα.
This paper examines the administrative and business aspects of the profession of kindergarten teacher.Specifically studied the intention that women have kindergarteners to take an administrative position in the school they are employed, and their intent to build a company in preschool education. Of particular interest are the reasons - factors that push or repel respectively by administrative and business tasks. For the study of the above factors was performed research.
masterThesis
Entrepreneurship and women
(EL)
Διοίκηση στην προσχολική εκπαίδευση
(EL)
Administration in early childhood education
(EL)
The position of women in pre-school education
(EL)
Γυάλινη οροφή
(EL)
Entrepreneurship in early childhood education
(EL)
Glass ceiling
(EL)
Επιχειρηματικότητα στην προσχολική εκπαίδευση
(EL)
Γυναίκες και διοίκηση
(EL)
Administration and women
(EL)
Η θέση των γυναικών στην προσχολική εκπαίδευση
(EL)