Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών, ως προς τη συμβολή των πρόσθετων τυπικών προσόντων στην αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2015 (EL)

Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών, ως προς τη συμβολή των πρόσθετων τυπικών προσόντων στην αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου (EL)

Μαγιόγλου, Σταύρος - Ιάκωβος

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας. (EL)

In modern times, it developed a keen interest in terms of personal and professional development of employees. In this context, catalytic is the role of a number of factors affecting both in the personality of the employee and in his professionalism. This research explores the concepts of primary and secondary education as regards the contribution of additional qualifications in educational work. Moreover, This research explores the factor of gender and its impact on the development of education considered. This research was conducted in primary schools, secondary schools and high schools of the island of Rhodes. The measurement was carried out at three levels, in terms of personal development, professional development and their relationship. The work is structured in two parts. The first part presents the results of the literature review and clarify the terms of professionalism of the teacher, personal development and professional development. Also in this research are analyzed the factors affecting the personal and professional development, the concept of necessity and the need to upgrade the educational work. The second part presents the framework of the research objectives, and the tool used, and the research process. Then presented the research results. Finally, the work ends with the annotation of research data and presenting certain suggestions for further research.
Στη σύγχρονη εποχή, αναπτύσσεται έντονο ενδιαφέρον ως προς την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των εργαζομένων. Στο πλαίσιο αυτό, καταλυτικός είναι ο ρόλος μιας σειράς από παράγοντες που επιδρούν τόσο στην προσωπικότητα του εργαζομένου όσο και στον επαγγελματισμό του. Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη συμβολή των επιπλέον τυπικών προσόντων στο εκπαιδευτικό έργο. Επιπλέον, εξετάζεται ο παράγοντας του φύλου και η επίδρασή του στη ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Η συγκεκριμένη έρευνα διεξήχθη στα Δημοτικά σχολεία, στα Γυμνάσια και Λύκεια του νησιού της Ρόδου. Η μέτρηση πραγματοποιήθηκε σε τρία επίπεδα, ως προς την προσωπική ανάπτυξη, την επαγγελματική ανάπτυξη και την μεταξύ τους σχέση. Η εργασία διαρθρώνεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και αποσαφηνίζονται οι όροι επαγγελματισμός του εκπαιδευτικού, προσωπική ανάπτυξη και επαγγελματική ανάπτυξη. Επίσης, αναλύονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την προσωπική και την επαγγελματική ανάπτυξη, η έννοια της ανάγκης και η αναγκαιότητα αναβάθμισης του εκπαιδευτικού έργου. Στο δεύτερο μέρος, παρουσιάζεται το πλαίσιο της έρευνας οι στόχοι, και το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε, καθώς και η ερευνητική διαδικασία. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται τα ερευνητικά αποτελέσματα. Τέλος, η εργασία ολοκληρώνεται με το σχολιασμό των ερευνητικών δεδομένων και την παρουσίαση ορισμένων προτάσεων για περεταίρω έρευνα.

masterThesis

Ανάγκη (EL)
Αναβάθμιση εκπαιδευτικού έργου (EL)
Need (EL)
Επαγγελματική ανάπτυξη (EL)
Προσωπική ανάπτυξη (EL)
Upgrading educational work (EL)
Τυπικά προσόντα (EL)
Professional development (EL)
Personal development (EL)
Qualifications (EL)


2015


2015-11-19T10:47:15Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.