Μαθησιακοί χώροι - καινοτομίες στο σχεδιασμό και την ενσωμάτωση Τ.Π.Ε.

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)

Μαθησιακοί χώροι - καινοτομίες στο σχεδιασμό και την ενσωμάτωση Τ.Π.Ε. (EL)

Τσακιρίδης, Θεοφάνης - Πλούταρχος

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Μοντέλα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων. (EL)

This study is investigating how different information and communication technologies (ICT) can be integrated in learning spaces nowadays. It is not an exhaustive list, but rather a representative sample of ICT applications that are used by students and teachers in these spaces, as well as of ways in which they support learning. Through the use of innovated ICT tools and rich digital content, net generation students are working in learning spaces with this equipment that are familiar with and, in this way student-centered and collaborative learning is facilitated. Interactive whiteboard systems, tablets, projectors, multi-touch interfaces, student response systems, systems controlling mechanical and audio-visual equipment and many other ICT tools, allow professors to present multimedia content in ways that encourage discussion and collaboration. The learning spaces are offering now a learning experience, and with the use of virtualization, virtual games, m-computing, virtual wireless local area networks, cloud computing, virtual laboratories, radio frequency technology and many other technologies, are not limited to -- physical space. They include a full range of sites in which learning may be implemented and facilitated.
Η μελέτη αυτή αναφέρεται σε μια σειρά από τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) που ενσωματώνονται στους χώρους μάθησης σήμερα. Δεν αποτελεί έναν πλήρη κατάλογο, αλλά μάλλον ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα των Τ.Π.Ε. που χρησιμοποιούνται από φοιτητές και καθηγητές σε αυτούς τους χώρους, καθώς και των τρόπων με τους οποίους αυτές υποστηρίζουν τη μάθηση. Μέσω της χρήσης εξελιγμένων Τ.Π.Ε. και ψηφιακού περιεχομένου, οι φοιτητές της ψηφιακής γενιάς εργάζονται σε χώρους μάθησης με εκείνα τα μέσα που τους είναι οικεία και που υποστηρίζουν τη μαθητοκεντρική και συνεργατική μάθηση. Αλληλεπιδραστικά συστήματα πίνακα, ταμπλέτες, βιντεοπροβολείς, multi-touch διεπαφές, συστήματα απόκρισης φοιτητών, συστήματα ελέγχου του μηχανολογικού και οπτικοακουστικού εξοπλισμού και μια σειρά από άλλα μέσα Τ.Π.Ε. επιτρέπουν στους καθηγητές να παρουσιάζουν πολυμεσικές πληροφορίες με τρόπους που προτρέπουν τη συζήτηση και τη συνεργασία. Οι χώροι μάθησης αποτελούν μια εμπειρία, και με τη χρήση της εικονικοποίησης, των παιχνιδιών, της m-υπολογιστικής, των ασύρματων εικονικών τοπικών δικτύων (virtual wireless local area network), του υπολογιστικού νέφους, των εικονικών εργαστηρίων, της επαγωγικής τεχνολογίας και πολλών άλλων τεχνολογιών, δεν περιορίζονται σε έναν απτό χώρο. Περιλαμβάνουν όλο το φάσμα των τοποθεσιών στους οποίους μπορεί να υλοποιηθεί η μάθηση.

masterThesis

Innovation (EL)
Learning space (EL)
Αλληλεπιδραστικές τεχνολογίες (EL)
Learning technologies (EL)
ΤΠΕ (EL)
Interactive technology (EL)
Καινοτομία (EL)
Χώρος μάθησης (EL)
ICT (EL)
Εκπαιδευτικές τεχνολογίες (EL)
Virtualization (EL)
Εικονικοποίηση (EL)


2014


2015-11-19T10:49:11Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.